GRAND Golden Line G380N – od samego początku nasze oferty GOLDEN LINE wprowadzają nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżowym i ekskluzywnym tenderem (tender – łódź hybrydowa, pomocnicza, RIB) dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed rozbryzgami wody, który został zaprojektowany, aby zapewnić jazdę na suchej nawierzchni bez przedostawania się wody z rufy.
Zaktualizowany projekt i ulepszone funkcje korzystnie porównują nowy GRAND Golden Line G380N z poprzednim modelem.
Zachowując klasyczny styl GRAND Golden Line G380 i doskonałe wykonanie, do naszej wszechstronnej łodzi pomocniczej (tender) dodano kilka wspaniałych nowych funkcji.
Jednocześnie GRAND Golden Line G380N pozostaje super lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź pomocnicza (tender). Jaka jest właściwie różnica między nowym G380N a klasycznym modelem G380?
Główne zalety nowego GRAND Golden Line G380N to:
Spędzanie czasu na wodzie z rodziną i przyjaciółmi to jedne z najprzyjemniejszych i najbardziej satysfakcjonujących chwil w naszym życiu. Każda łódź GRAND została zaprojektowana i zbudowana, aby zapewnić optymalne emocje i poczucie luksusu, komfortu i bezpieczeństwa bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię Twoja podróż!
| Length overall | 360 |
| Length internal | 240 |
| Width overall | 185 |
| Width internal | 94 |
| Tube diameter | 45 |
| № of chambers | 3 |
| Tube material | PVC / Hypalon |
| Board height | - |
| Draft maximum (when fully loaded) | - |
| Dry boat weight | 180 |
| Loading capacity | 650 |
| Załoga | 5 |
| Built-in fuel tank capacity (l) | 42 |
| № of motors | 1 |
| Engine recommended | 30 |
| Engine weight max | 115 |
| Engine shaft length | 508 |
| Midsection / aft deadrise (degrees) | 17°/15° |
| Hull type | RIB |
| Boat design category | C |
| Stowed dimensions of package №1 (cm×cm×cm) | 358×160×89 |
| Stowed dimensions of package №2 (cm×cm×cm) | 90×95×85 |
| Transport gross weight (kg) | 280 |
SCHEME OF COMPARTMENTS

1 – Bow compartment
2 – A compartment in the steering console
3 – Large aft locker
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F30BETL |
YAMAHA F25GETL |
|
|---|---|---|---|
| Engine type | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 2 |
| Displacement | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
| Bore × Stroke | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 65.1 mm |
| Max. prop shaft output | 29.4 kW / 40 hp | 22.1 kW / 30 hp | 18.4 kW / 25 hp |
| Fuel induction system | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic fuel injection | Electronic Fuel Injection (EFI) |
| Lubrication system | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
| Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 553 mm (21.8 inch) |
| Waga | 98.0 kg | 98.0 kg | 64.0 kg |
| Engine Start | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
| Steering | Remote Control | Remote Control | Remote Control |
| System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |