GRAND Golden Line G500 – Niezwykle ciekawy RIB segmentu premium w gamie modeli GRAND. Model G500 ma najlepszą ergonomię, wygląd i osiągi nie tylko wśród łodzi GRAND, ale także spośród wszystkich innych na rynku.
G500 okazał się bardzo pojemny i przy długości 5 metrów będzie niekwestionowanym liderem wśród RIB-ów, a także wśród tradycyjnych łodzi tej wielkości będzie miał niewielu konkurentów.
Stanowisko sternika jest dobrze zaprojektowane i wygodne, a reszta kokpitu z pewnością zaspokoi potrzeby pasażerów.
Ten nowy, innowacyjny model może zmienić Twoje oczekiwania w zakresie osiągów, rodzinnej przyjemności i bezpieczeństwa.
Łódź GRAND G500 jest dostępna z tubami wykonanymi z PVC lub HYPALON.
Grand Golden Line G500 to wyjątkowo prestiżowa łódź. Ten RIB jest idealny dla zamożnych i entuzjastów sportów wodnych. Z powodzeniem może być również wykorzystywany do dynamicznych spacerów, wodnych przejażdżek, holowania narciarza czy wakeboardera. Także Grand Golden Line G500 może być pomocny przy organizacji zawodów w sportach wodnych, jako jednostka sędziowska, trenerska czy ratownicza.
Length overall | 500 |
Length internal | 332 |
Width overall | 230 |
Width internal | 128 |
Tube diameter | 46-50 |
№ of chambers | 5 |
Tube material | PVC / Hypalon |
Board height | 61 |
Draft maximum (when fully loaded) | 43 |
Dry boat weight | 435 |
Loading capacity | 800 |
Załoga | 8 |
Built-in fuel tank capacity (l) | 91 |
№ of motors | 1 |
Engine recommended | 100 |
Engine weight max | 190 |
Engine shaft length | 508 |
Midsection / aft deadrise (degrees) | 21° / 18° |
Hull type | RIB |
Boat design category | C, D |
Stowed dimensions of package №1 (cm×cm×cm) | 502×220×101 |
Stowed dimensions of package №2 (cm×cm×cm) | 120×91.5×113 |
Transport gross weight (kg) | 550 |
DIAGRAM OF COMPARTMENTS
1 – Anchor storage compartment
2 – Nose compartment
3 – Steering column compartment
4 – Glove box
5 – Fuel tank (91 l)
6,7 – Large aft locker
YAMAHA F115LB |
YAMAHA VF115LA |
YAMAHA F100LB |
YAMAHA VF90LA |
YAMAHA F70AETL |
|
---|---|---|---|---|---|
Engine type | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, SOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, SOHC, In-line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, SOHC, In-Line 4 |
Displacement | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 996 cm³ |
Bore × Stroke | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 65.0 × 75.0 mm |
Max. prop shaft output | 84.6 kW / 115 hp | 84.6 kW / 115 hp | 73.6 kW / 100 hp | 66.2 kW / 90 hp | 51.5 kW / 70 hp |
Fuel induction system | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Lubrication system | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 534 mm (21.0 inch) |
Waga | 173.0 kg | 176.0 kg | 170.0 kg | 162.0 kg | 119.0 kg |
Engine Start | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Steering | Remote Control | Remote Control | Remote Control | Remote Control | Remote Control |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |