GRAND G750

212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750
212 318 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G750

GRAND Golden Line G750 RIB

GRAND Golden Line G750 RIB oferuje doskonałe osiągi, przestronność i luksus, przy zachowaniu wyjątkowych cech morskich właściwych dla klasy premium. Ten nowy 7,5-metrowy RIB doskonale pasuje do niezwykle udanych cruiserów GRAND G650 i G850, oferując jednocześnie nowe ekscytujące pomysły i ergonomiczne funkcje.

Podstawą ekskluzywnej konstrukcji kadłuba łodzi GRAND Golden Line G750 RIB High-Step-Hull (HSH) jest maksymalizacja wydajności i zapewnienie:
• znacznie mniejszy kontakt tuby z wodą przy dużych prędkościach w porównaniu z tradycyjnymi łodziami;
• ogromna stabilność i zwrotność przy niskich i średnich prędkościach; lepsza prędkość i mniejsze zużycie paliwa;
• zwiększona pływalność i pojemność;
• płynniejsza, wygodniejsza i bezpieczniejsza podróż łodzią.
Spełnia certyfikat CE Kategoria B.

Duża lista wyposażenia standardowego i opcjonalnego sprawia, że ​​łódź jest klasy pięciogwiazdkowej. Przestronna rufowa kanapa w kształcie litery U z dużym bagażnikiem i dwoma bocznymi przegrodami do przechowywania niezbędnych przedmiotów; stół z czterema podstawkami; konsola pasażera moze być wyposazona przedziałem kuchennym i lodówką, ma fotele dla pilota i pasażera; w konsoli sterowniczej znajduje się mini-kabina, która w razie potrzeby może być wyposażona w toaletę morską, wejście jest wygodne i bezpieczne przed konsolą; Dwa 12-calowe monitory można umieścić na desce rozdzielczej. Miejsce do opalania można znaleźć zarówno na dziobie łodzi, jak i na rufie, zamienił stół na rufowy taras słoneczny. Do pływania są duże platformy z drabiną dla łatwego dostępu z wody.

Golden Line G750 to bardzo dobra łódź holownicza, wyposażona w mocny łuk do holowania, odpowiedni do uprawiania sportów wodnych: jazda na nartach wodnych, wakeboard, bezpieczniej jezdzy z dziećmi na atrakcjach wodnych. Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 260 litrów pozwoli dużej firmie, liczącej do 10 osób, spędzić cały dzień na wodzie, od świtu do zmierzchu, nie martwiąc się o paliwo.

Charakterystyczny nowoczesny styl i komfort G750 w połączeniu z szeroką gamą opcji i silnikiem zaburtowym o mocy do 300 KM. nadaje modelom GRAND pewien stopień autorytetu i elegancji, mogą przekroczyć oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów!

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 750
Długość kokpitu 557
Szerokość łodzi 285
Szerokość kokpitu 170
Średnica komóry 57
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 72
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 48
Waga suchej łodzi 950
Ladowność 1400
Załoga 10
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa270
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 225
Max. waga silnika 285
Wysokość pawęży 635
Kąt stępki (srodek/rufa) 25° / 23°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziB
Rozmiar opakowania №1745x214x127
Rozmiar opakowania №2157x140x119
Rozmiar opakowania №3120x131x82
Waga łódzi w opakowaniu1250

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Magazyn - pod pokładem
4 – Mini kabina w konsoli sterowniczej (toaleta morska - opcja)
5 – Schowek
6 – Zbiornik paliwa (260 l)
7 – Komora w konsoli pasażera (lodówka - opcjonalnie)
8 – Komora szczelna
9 – Tylna półka na napoje
10 – Komory boczne, rufowe
11, 12 – Pojemna tylna komora
13 – Pojemniki na przechowania lin cumowniczych

RYSUNEK ŁODZI

1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1400 g/m², jasnoszary)
3. Podwójny wzmocniony profil odbijowy
4. Forpik – dziobowa komora kotwiczna z zdejmowaną miekką poduszką
5. Konsola sterownicza CL-25 z przednim miękkim siedzeniem, mini kabiną (wewnątrz), przednią szybą, schowkiem, bocznymi relingami i 2 uchwytami ze stali nierdzewnej
6. Podwójne siedzisko SD-25 z dwoma składanymi siedzeniami i komorą hermetyczną i dwoma uchwytami na kubki
7. Rufowa kanapa w kształcie litery U z miękkim oparciem
8. Dwie chowane knagi z polerowanej stali nierdzewnej
9. Dwa tylne relingi ze stali nierdzewnej z boku rufowej kanapy
10. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
11. Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
12. Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza (opcja)
13. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami i miękkim oparciem
14. Reling dziobowy bezpieczeństwa ze stali nierdzewnej (opcja)
15. Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną, 2 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i poszerzeniem pawęży; Arctic White
  • 5-komorowy pompowany balon
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Forpik — z zdejmowaną miękką poduską
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola steroenicza CL-25 z przednim miękkim siedzeniem, mini kabiną (wewnątrz)
  • Podwójne siedzisko SD-25 z dwoma składanymi siedzeniami i komorą hermetyczną
  • Rufowa sofa w kształcie litery U / Jedna duża komora rufowa i dwie boczne
  • Dwa tylne relingi ze stali nierdzewnej
  • Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
  • Układ paliwowy (270 l)
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe Leafield
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej
  • Sandek zdejmowany dzibowy / rufowy z poduszkami
  • Stolik zdejmowany, 4 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej
  • Zestaw prysznicowy (75 l)
  • Marine WC
  • Lodówka VITRIFRIGO 62lit.
  • Elektryczna wciągarka kotwicy
  • Osłona stępki/ochrona tuby
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F200XCA

YAMAHA F200XCA
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT
Pojęmność silniku 2785 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 × 96.2 mm
Max. moc silnika 147.1 kW / 200 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3 inch)
Waga 228.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt)
więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart