GRAND Golden Line G750 RIB oferuje doskonałe osiągi, przestronność i luksus, przy zachowaniu wyjątkowych cech morskich właściwych dla klasy premium. Ten nowy 7,5-metrowy RIB doskonale pasuje do niezwykle udanych cruiserów GRAND G650 i G850, oferując jednocześnie nowe ekscytujące pomysły i ergonomiczne funkcje.
Podstawą ekskluzywnej konstrukcji kadłuba łodzi GRAND Golden Line G750 RIB High-Step-Hull (HSH) jest maksymalizacja wydajności i zapewnienie:
• znacznie mniejszy kontakt tuby z wodą przy dużych prędkościach w porównaniu z tradycyjnymi łodziami;
• ogromna stabilność i zwrotność przy niskich i średnich prędkościach; lepsza prędkość i mniejsze zużycie paliwa;
• zwiększona pływalność i pojemność;
• płynniejsza, wygodniejsza i bezpieczniejsza podróż łodzią.
Spełnia certyfikat CE Kategoria B.
Duża lista wyposażenia standardowego i opcjonalnego sprawia, że łódź jest klasy pięciogwiazdkowej. Przestronna rufowa kanapa w kształcie litery U z dużym bagażnikiem i dwoma bocznymi przegrodami do przechowywania niezbędnych przedmiotów; stół z czterema podstawkami; konsola pasażera moze być wyposazona przedziałem kuchennym i lodówką, ma fotele dla pilota i pasażera; w konsoli sterowniczej znajduje się mini-kabina, która w razie potrzeby może być wyposażona w toaletę morską, wejście jest wygodne i bezpieczne przed konsolą; Dwa 12-calowe monitory można umieścić na desce rozdzielczej. Miejsce do opalania można znaleźć zarówno na dziobie łodzi, jak i na rufie, zamienił stół na rufowy taras słoneczny. Do pływania są duże platformy z drabiną dla łatwego dostępu z wody.
Golden Line G750 to bardzo dobra łódź holownicza, wyposażona w mocny łuk do holowania, odpowiedni do uprawiania sportów wodnych: jazda na nartach wodnych, wakeboard, bezpieczniej jezdzy z dziećmi na atrakcjach wodnych. Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 260 litrów pozwoli dużej firmie, liczącej do 10 osób, spędzić cały dzień na wodzie, od świtu do zmierzchu, nie martwiąc się o paliwo.
Charakterystyczny nowoczesny styl i komfort G750 w połączeniu z szeroką gamą opcji i silnikiem zaburtowym o mocy do 300 KM. nadaje modelom GRAND pewien stopień autorytetu i elegancji, mogą przekroczyć oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów!
Długość łodzi | 750 |
Długość kokpitu | 557 |
Szerokość łodzi | 285 |
Szerokość kokpitu | 170 |
Średnica komóry | 57 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 72 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 48 |
Waga suchej łodzi | 950 |
Ladowność | 1400 |
Załoga | 10 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 270 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 225 |
Max. waga silnika | 285 |
Wysokość pawęży | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 25° / 23° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | B |
Rozmiar opakowania №1 | 745x214x127 |
Rozmiar opakowania №2 | 157x140x119 |
Rozmiar opakowania №3 | 120x131x82 |
Waga łódzi w opakowaniu | 1250 |
SCHEMAT ŁÓDZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Magazyn - pod pokładem
4 – Mini kabina w konsoli sterowniczej (toaleta morska - opcja)
5 – Schowek
6 – Zbiornik paliwa (260 l)
7 – Komora w konsoli pasażera (lodówka - opcjonalnie)
8 – Komora szczelna
9 – Tylna półka na napoje
10 – Komory boczne, rufowe
11, 12 – Pojemna tylna komora
13 – Pojemniki na przechowania lin cumowniczych
RYSUNEK ŁODZI
1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull) i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1400 g/m², jasnoszary)
3. Podwójny wzmocniony profil odbijowy
4. Forpik – dziobowa komora kotwiczna z zdejmowaną miekką poduszką
5. Konsola sterownicza CL-25 z przednim miękkim siedzeniem, mini kabiną (wewnątrz), przednią szybą, schowkiem, bocznymi relingami i 2 uchwytami ze stali nierdzewnej
6. Podwójne siedzisko SD-25 z dwoma składanymi siedzeniami i komorą hermetyczną i dwoma uchwytami na kubki
7. Rufowa kanapa w kształcie litery U z miękkim oparciem
8. Dwie chowane knagi z polerowanej stali nierdzewnej
9. Dwa tylne relingi ze stali nierdzewnej z boku rufowej kanapy
10. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
11. Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
12. Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza (opcja)
13. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami i miękkim oparciem
14. Reling dziobowy bezpieczeństwa ze stali nierdzewnej (opcja)
15. Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną, 2 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej
YAMAHA F200XCA |
|
---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm |
Max. moc silnika | 147.1 kW / 200 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) |
Waga | 228.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) |
więcej informacji |