Długość łodzi | 275 |
Długość kokpitu | 182 |
Szerokość łodzi | 155 |
Szerokość kokpitu | 70 |
Średnica komóry | 40 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 45 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 24 |
Waga suchej łodzi | 53 |
Ladowność | 440 |
Załoga | 3 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | — |
Polecalna moc silnika | 6 |
Max. waga silnika | 45 |
Wysokość pawęży | 381 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D |
Rozmiar opakowania №1 | 225×114×46 |
Waga łódzi w opakowaniu | 87 |
YAMAHA F9.9JMHS![]() |
YAMAHA F6CMHS![]() |
YAMAHA F5AMHS![]() |
YAMAHA F4BMHS![]() |
YAMAHA F2.5BMHS![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV |
Pojęmność silniku | 212 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 72 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 56.0 × 43.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 54.0 × 31.5 mm |
Max. moc silnika | 7.3 kW (9.9 к.с.) @5500 об./хв. | 4.4 kW (6 к.с.) @5000 об./хв. | 3.7 kW (5 к.с.) @4500 об./хв. | 2.9 kW (4 к.с.) @4500 об./хв. | 1.8 kW (2.5 к.с.) @5500 об./хв. |
Układ paliwowy | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik |
Systema smarowanie | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Сплеск |
Długość Dead-wood | S: 431 mm (17.0") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 432 mm (17.0") |
Waga | 40.0 kg | 27.0 kg | 27.0 kg | 27.0 kg | 17.0 kg |
Uruchomienie silnika | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний |
Układ sterowniczy | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
System regulacji trymu i nachylenia | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |