| Długość łodzi | 275 |
| Długość kokpitu | 182 |
| Szerokość łodzi | 155 |
| Szerokość kokpitu | 70 |
| Średnica komóry | 40 |
| Liczba komór tuby | 3 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | 45 |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 24 |
| Waga suchej łodzi | 53 |
| Ladowność | 440 |
| Załoga | 3 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | — |
| Polecalna moc silnika | 6 |
| Max. waga silnika | 45 |
| Wysokość pawęży | 381 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | D |
| Rozmiar opakowania №1 | 225×114×46 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 87 |
YAMAHA F9.9JMHS |
YAMAHA F6CMHS |
YAMAHA F5AMHS |
YAMAHA F4BMHS |
YAMAHA F2.5BMHS |
|
|---|---|---|---|---|---|
| Typ silnika | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV |
| Pojęmność silniku | 212 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 72 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 56.0 × 43.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 62.0 × 46.0 mm | 54.0 × 31.5 mm |
| Max. moc silnika | 7.3 kW (9.9 к.с.) @5500 об./хв. | 4.4 kW (6 к.с.) @5000 об./хв. | 3.7 kW (5 к.с.) @4500 об./хв. | 2.9 kW (4 к.с.) @4500 об./хв. | 1.8 kW (2.5 к.с.) @5500 об./хв. |
| Układ paliwowy | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik |
| Systema smarowanie | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Сплеск |
| Długość Dead-wood | S: 431 mm (17.0") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 432 mm (17.0") |
| Waga | 40.0 kg | 27.0 kg | 27.0 kg | 27.0 kg | 17.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний |
| Układ sterowniczy | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
| System regulacji trymu i nachylenia | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |