GRAND Drive Line D600L – łódź motorowa RIB. GRAND D600 LUX to rewolucyjny nowy model GRAND — pierwszy w swoim rodzaju, wprowadza zupełnie nową serię łodzi DRIVE. Zainspirowani miłością do szybkości, dynamiki i zwinności oraz oczywiście naszymi klientami. GRAND stworzył nowy styl — powiew świeżości pod względem wydajności, modułowości i użyteczności. Gładkie linie, precyzyjne akcenty, funkcjonalne detale i możliwość przekształcenia pokładu w celu dostosowania do wymagań każdego użytkownika to kamienie węgielne tego, co czyni naszą nową 6-metrową łódź wyjątkową. Każdy znajdzie swój własny sposób, aby cieszyć się nim, czy to do użytku prywatnego, czy komercyjnego.
To propozycja nie tylko dla tych, którzy nie potrafią żyć bez jazdy, ale także dla tych, którzy uwielbiają relaks w luksusie. Luksus we wszystkim – wygląd, praktyczność i wydajność. Nowe kombinacje kolorystyczne, funkcjonalne i stylowe detale, dużo schowków i nowa konsola z możliwością zmiany pozycji stojącej/siedzącej – doświadcz prawdziwej radości z relaksu i opalania się na rufie z ogromnym zestawem tylnego pokładu słonecznego.
Montując zarówno tylny, jak i dziobowy pokład słoneczny, których łączna powierzchnia wynosi 3,6 m2, możesz zamienić swoją łódź w pływającą słoneczną plażę. Rzeczywiście, tylny taras jest naprawdę niesamowity! Jak dobrze, że można na nim usiąść, zrelaksować się i podziwiać akrobacje w wykonaniu wakeboardzisty lub narciarza!
Głównym celem siedziska obrotowego jest zapewnienie dwóch możliwych wygodnych pozycji – siedzącej lub stojącej. Służy również jako podpora tylnego tarasu w jego górnej pozycji.
Poręczna konsola sterownicza i płynne linie funkcjonalnych detali oraz nowa kombinacja kolorów.
D600 Lux można wyposażyć w T-top. Wystarczająco wysoka dla wysokich osób (prawie 2 metry wzrostu) i wystarczająco szeroka zarówno dla sternika, jak i pasażera.
Krótko mówiąc, nasz nowy D600LUX jest przeznaczony do jazdy, relaksu lub opalania. Niemniej jednak, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz, Twój D600 LUX będzie promował odświeżenie zdrowia i ducha.
Długość łodzi | 612 |
Długość kokpitu | 440 |
Szerokość łodzi | 250 |
Szerokość kokpitu | 154 |
Średnica komóry | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 72 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 48 |
Waga suchej łodzi | 597 |
Ladowność | 1110 |
Załoga | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 140 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 130 |
Max. waga silnika | 250 |
Wysokość pawęży | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 | 624х224х124 |
Rozmiar opakowania №2 | 105х95х125 |
Rozmiar opakowania №3 | 120х60х960 |
Waga łódzi w opakowaniu | 707 |
YAMAHA F150CETX (VF150XA)![]() |
YAMAHA F150XB![]() |
YAMAHA F130XA![]() |
YAMAHA VF115XA![]() |
YAMAHA F115XB![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW (150 к.с.) @5500 об/хв | 110.3 kW (150 к.с.) @5500 об/хв | 95.6 kW (130 к.с.) @5800 об/хв | 84.6 kW (115 к.с.) @5800 об/хв | 84.6 kW (115 к.с.) @5800 об/хв |
Układ paliwowy | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Systema smarowanie | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3") |
Waga | 227.0 kg | 227.0 kg | 180.0 kg | 180.0 kg | 179.0 kg |
Uruchomienie silnika | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Układ sterowniczy | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
System regulacji trymu i nachylenia | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |