GRAND Drive Line D600L – łódź motorowa RIB. GRAND D600 LUX to rewolucyjny nowy model GRAND — pierwszy w swoim rodzaju, wprowadza zupełnie nową serię łodzi DRIVE. Zainspirowani miłością do szybkości, dynamiki i zwinności oraz oczywiście naszymi klientami. GRAND stworzył nowy styl — powiew świeżości pod względem wydajności, modułowości i użyteczności. Gładkie linie, precyzyjne akcenty, funkcjonalne detale i możliwość przekształcenia pokładu w celu dostosowania do wymagań każdego użytkownika to kamienie węgielne tego, co czyni naszą nową 6-metrową łódź wyjątkową. Każdy znajdzie swój własny sposób, aby cieszyć się nim, czy to do użytku prywatnego, czy komercyjnego.
To propozycja nie tylko dla tych, którzy nie potrafią żyć bez jazdy, ale także dla tych, którzy uwielbiają relaks w luksusie. Luksus we wszystkim – wygląd, praktyczność i wydajność. Nowe kombinacje kolorystyczne, funkcjonalne i stylowe detale, dużo schowków i nowa konsola z możliwością zmiany pozycji stojącej/siedzącej – doświadcz prawdziwej radości z relaksu i opalania się na rufie z ogromnym zestawem tylnego pokładu słonecznego.
Montując zarówno tylny, jak i dziobowy pokład słoneczny, których łączna powierzchnia wynosi 3,6 m2, możesz zamienić swoją łódź w pływającą słoneczną plażę. Rzeczywiście, tylny taras jest naprawdę niesamowity! Jak dobrze, że można na nim usiąść, zrelaksować się i podziwiać akrobacje w wykonaniu wakeboardzisty lub narciarza!
Głównym celem siedziska obrotowego jest zapewnienie dwóch możliwych wygodnych pozycji – siedzącej lub stojącej. Służy również jako podpora tylnego tarasu w jego górnej pozycji.
Poręczna konsola sterownicza i płynne linie funkcjonalnych detali oraz nowa kombinacja kolorów.
D600 Lux można wyposażyć w T-top. Wystarczająco wysoka dla wysokich osób (prawie 2 metry wzrostu) i wystarczająco szeroka zarówno dla sternika, jak i pasażera.
Krótko mówiąc, nasz nowy D600LUX jest przeznaczony do jazdy, relaksu lub opalania. Niemniej jednak, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz, Twój D600 LUX będzie promował odświeżenie zdrowia i ducha.
Długość łodzi (cm) | 612 |
Długość kokpitu (cm) | 440 |
Szerokość łodzi (cm) | 250 |
Szerokość kokpitu (cm) | 154 |
Średnica komóry (cm) | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 72 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 48 |
Waga suchej łodzi (kg) | 597 |
Ladowność (kg) | 1110 |
Załoga (osób) | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 140 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 130 |
Max. waga silnika (kg) | 250 |
Wysokość pawęży (mm) | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 624х224х124 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 105х95х125 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 120х60х960 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 707 |
SCHEME OF COMPARTMENTS
1 – Bow anchor compartment
2 – Roomy nose compartment
3 – The warehouse is a deck compartment
4 – Mini cabin in the steering console (galley – option)
5 – Glove compartment
6 – Fuel tank (260 l)
7 – The compartment in the passenger rack (refrigerator - option)
8 – Sealed compartment
9 – Rear rack for drinks
10 – Side feed locker
11, 12 – Large aft locker
13 – Cranlin with a niche for the ends
SCHEME BOAT
1. «Deep V» fiberglass hull with HSH (High-Step-Hull) system and transom expansion (standard color: white)
2. 5-section inflatable balloon (standard material: PVC, 1400 g / m², light-gray)
3. Double tear drop rubbing strake
4. Bow anchor compartment with a soft removable pillow
5. Steering console CL-25 with front soft seat, mini cabin (inside), windshield, glove box, side railings and 2 stainless steel glass holder
6. Double seat SD-25 with two folding seats, sealed compartment and 2 stainless steel glass holder
7. Stern U-shaped sofa with soft back
8. 2 fodder precision-cast push-up cleat
9. 2 stainless handrail on the side of the stern sofa
10. Two swimming platforms with ladder & handrail
11. Two fodder compartments for storing mooring lines
12. Waterski towing arch with GRP top (option)
13. Bow step plate with a soft back and 2 cleats
14. Stainless steel bow railing (option)
15. Roomy nose compartment with soft removable cushions, 2 stainless steel glass holder
YAMAHA F150CETX (VF150XA)![]() |
YAMAHA F150DETX (F150XB)![]() |
YAMAHA F130AETX (F130XA)![]() |
YAMAHA F115CETX (VF115XA)![]() |
YAMAHA F115BETX (F115XB)![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 | 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 mm × 96.2 mm | 94.0 mm × 96.2 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min | 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min | 95.6 kW (130 hp) @5800 r/min | 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min | 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min |
Układ paliwowy | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) |
Systema smarowanie | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) |
Waga | 227 kg | 227 kg | 180 kg | 180 kg | 179 kg |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Układ sterowniczy | Remote | Remote | Remote | Remote | Remote |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |