GRAND D600L

122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L
122 104 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600L

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

GRAND Drive Line D600L

GRAND Drive Line D600L – łódź motorowa RIB. GRAND D600 LUX to rewolucyjny nowy model GRAND — pierwszy w swoim rodzaju, wprowadza zupełnie nową serię łodzi DRIVE. Zainspirowani miłością do szybkości, dynamiki i zwinności oraz oczywiście naszymi klientami. GRAND stworzył nowy styl — powiew świeżości pod względem wydajności, modułowości i użyteczności. Gładkie linie, precyzyjne akcenty, funkcjonalne detale i możliwość przekształcenia pokładu w celu dostosowania do wymagań każdego użytkownika to kamienie węgielne tego, co czyni naszą nową 6-metrową łódź wyjątkową. Każdy znajdzie swój własny sposób, aby cieszyć się nim, czy to do użytku prywatnego, czy komercyjnego.

To propozycja nie tylko dla tych, którzy nie potrafią żyć bez jazdy, ale także dla tych, którzy uwielbiają relaks w luksusie. Luksus we wszystkim – wygląd, praktyczność i wydajność. Nowe kombinacje kolorystyczne, funkcjonalne i stylowe detale, dużo schowków i nowa konsola z możliwością zmiany pozycji stojącej/siedzącej – doświadcz prawdziwej radości z relaksu i opalania się na rufie z ogromnym zestawem tylnego pokładu słonecznego.

Montując zarówno tylny, jak i dziobowy pokład słoneczny, których łączna powierzchnia wynosi 3,6 m2, możesz zamienić swoją łódź w pływającą słoneczną plażę. Rzeczywiście, tylny taras jest naprawdę niesamowity! Jak dobrze, że można na nim usiąść, zrelaksować się i podziwiać akrobacje w wykonaniu wakeboardzisty lub narciarza!
Głównym celem siedziska obrotowego jest zapewnienie dwóch możliwych wygodnych pozycji – siedzącej lub stojącej. Służy również jako podpora tylnego tarasu w jego górnej pozycji.
Poręczna konsola sterownicza i płynne linie funkcjonalnych detali oraz nowa kombinacja kolorów.
D600 Lux można wyposażyć w T-top. Wystarczająco wysoka dla wysokich osób (prawie 2 metry wzrostu) i wystarczająco szeroka zarówno dla sternika, jak i pasażera.

Krótko mówiąc, nasz nowy D600LUX jest przeznaczony do jazdy, relaksu lub opalania. Niemniej jednak, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz, Twój D600 LUX będzie promował odświeżenie zdrowia i ducha.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)612
Długość kokpitu (cm)440
Szerokość łodzi (cm)250
Szerokość kokpitu (cm)154
Średnica komóry (cm)50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski (cm)72
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)48
Waga suchej łodzi (kg)597
Ladowność (kg)1110
Załoga (osób) 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)140
Ilość silników1
Polecalna moc silnika (KM)130
Max. waga silnika (kg)250
Wysokość pawęży (mm)635
Kąt stępki (srodek/rufa) 22° / 22°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC
Rozmiar opakowania №1 (cm)624х224х124
Rozmiar opakowania №2 (cm)105х95х125
Rozmiar opakowania №3 (cm)120х60х960
Waga łódzi w opakowaniu (kg)707

SCHEME OF COMPARTMENTS

1 – Bow anchor compartment
2 – Roomy nose compartment
3 – The warehouse is a deck compartment
4 – Mini cabin in the steering console (galley – option)
5 – Glove compartment
6 – Fuel tank (260 l)
7 – The compartment in the passenger rack (refrigerator - option)
8 – Sealed compartment
9 – Rear rack for drinks
10 – Side feed locker
11, 12 – Large aft locker
13 – Cranlin with a niche for the ends

SCHEME BOAT

1. «Deep V» fiberglass hull with HSH (High-Step-Hull) system and transom expansion (standard color: white)
2. 5-section inflatable balloon (standard material: PVC, 1400 g / m², light-gray)
3. Double tear drop rubbing strake
4. Bow anchor compartment with a soft removable pillow
5. Steering console CL-25 with front soft seat, mini cabin (inside), windshield, glove box, side railings and 2 stainless steel glass holder
6. Double seat SD-25 with two folding seats, sealed compartment and 2 stainless steel glass holder
7. Stern U-shaped sofa with soft back
8. 2 fodder precision-cast push-up cleat
9. 2 stainless handrail on the side of the stern sofa
10. Two swimming platforms with ladder & handrail
11. Two fodder compartments for storing mooring lines
12. Waterski towing arch with GRP top (option)
13. Bow step plate with a soft back and 2 cleats
14. Stainless steel bow railing (option)
15. Roomy nose compartment with soft removable cushions, 2 stainless steel glass holder

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocniona kadłub z włókna szklanego typu "Ultra Deep V" z systemem HSH (High-Step-Hull); Biały
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma kotwicy dziobowej i dwie knagi ze stali nierdzewnej
  • Forpik dziobowy- schowek dla kotwicy z miękką poduską zdejmowaną
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami zdejmowanymi
  • Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
  • Składany podwójny stojak SD-26
  • Kanapa rufowa z miękkimi poduszkami, wysokimi zdejmowanymi oparciami siedzeń i dwoma bocznymi szafkami
  • Dwa duże schowki rufowe
  • Zintegrowany system zbiorników paliwa 140 l i czujnik 240-33 Ω
  • Rura karbowana pomiędzy przestrzeniami pokładów dla ukrytego montazu komunikacji
  • Luk inpekcyjny pokładowy
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Przednie poduszki zdejmowane
  • Sandek zdejmowany dzibowy z poduszkami
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy rufowe z stali nierdzewnej. drabina do wyciągania z wody
  • Luk podpokładowy ze sprężynami gazowymi
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki/ochrona tuby
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Защитный чехол на стойки \ кормовой диван
  • Daszek przeciwsłoneczny w kształcie litery T
  • Przedłużenie osłony przeciwsłonecznej dziobowej
  • Przedłużenie rufowe osłony przeciwsłonecznej w kształcie litery
  • Sandek zdejmowany rufowy z poduszkami

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F150CETX (VF150XA)

YAMAHA F150CETX (VF150XA)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F150DETX (F150XB)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F130AETX (F130XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115CETX (VF115XA)

YAMAHA F115BETX (F115XB)

YAMAHA F115BETX (F115XB)
Typ silnika 4-Stroke, 16-Valve, DOHC with VCT, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4 4-Stroke, 16-Valve, DOHC, Direct action, In-Line 4
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 mm × 96.2 mm 94.0 mm × 96.2 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min 110.3 kW (150 hp) @5500 r/min 95.6 kW (130 hp) @5800 r/min 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min 84.6 kW (115 hp) @5800 r/min
Układ paliwowy Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI) Electronic Fuel Injection (EFI)
Systema smarowanie Wet sump Wet sump Wet sump Wet sump Wet sump
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch)
Waga 227 kg 227 kg 180 kg 180 kg 179 kg
Uruchomienie silnika Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter Electronic Starter
Układ sterowniczy Remote Remote Remote Remote Remote
System regulacji trymu i nachylenia Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt Power trim and tilt
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart