Yamaha wprowadza na rynek europejski nowe silniki zaburtowe V MAX SHO

 

• Dwa nowe silniki V MAX SHO o zwiększonej mocy dołączą do europejskiej oferty Yamahy w 2026 roku

• Niezwykle mocny silnik V6 o pojemności 4,2 l łączy się z lekką i kompaktową konstrukcją, która pasuje do większej liczby typów łodzi

• Maksymalne przyspieszenie nadaje się do szerokiej gamy sportów wodnych, takich jak wędkarstwo sportowe, gdzie czas dotarcia do miejsca połowów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.

Amsterdam, Holandia – Yamaha Motor Europe z dumą ogłasza wprowadzenie dwóch ekscytujących nowych modeli do swojej linii silników zaburtowych: V MAX SHO 250 KM i V MAX SHO 200 KM. Te modele o bardzo dużej mocy (SHO) zdobyły już solidną reputację dzięki bezkompromisowej wydajności i są teraz gotowe, aby po raz pierwszy zachwycić europejskich żeglarzy.

Stworzone specjalnie z myślą o szybkich, ekscytujących przejażdżkach i sportach wodnych, oba silniki wykorzystują potężną platformę V6 o pojemności 4,2 litra i zapewniają dynamiczne przyspieszenie, czułe sterowanie i niezbędny moment obrotowy do aktywnego, pełnego adrenaliny spędzania czasu na wodzie. Pomimo swoich rozmiarów oba silniki są niezwykle lekkie dzięki przemyślanej konstrukcji, takiej jak plazmowo-topione cylindry bez tulei, oraz dążeniu Yamahy do uzyskania kompaktowych parametrów.

Niezależnie od tego, czy chodzi o dynamiczną jazdę po otwartych wodach, czy o ostre pokonywanie ostrych zakrętów, te nowe dodatki do linii V MAX SHO są zwinne, responsywne i gotowe do pracy.

Główne cechy obejmują:

• Bardzo mocny silnik V6 o pojemności 4,2 l.

Zaprojektowany z myślą o czułym momencie obrotowym i przyspieszeniu na poziomie wyścigowym, silnik SHO V6 zapewnia ekscytującą wydajność bez zbędnej masywności, idealną do jazdy łodzią zorientowaną na wysoką wydajność.

• Lekka i kompaktowa konstrukcja.

Dzięki plazmowo-topionym cylindrom bez tulei i opływowej konstrukcji Yamaha oba silniki oferują doskonały stosunek mocy do masy. Efektem jest szybszy start, bardziej precyzyjne pokonywanie zakrętów i lepsza siła nośna.

• Funkcja trimmera i pochylenia TotalTilt™.

Pełna kontrola pochylenia w górę lub w dół pod dowolnym kątem za pomocą prostego podwójnego naciśnięcia przycisku. Idealne rozwiązanie w przypadku płytkich ramp startowych, dokowania i transportu przyczepy, oszczędzające czas i wysiłek.

Generator prądu przemiennego o dużej mocy 70.

Niezawodne zasilanie 12 V, 70 A zapewnia pełne wsparcie dla systemów pokładowych — echosond, oświetlenia, pomp zęzowych — bez obciążania silnika przy niskich obrotach.

• Styl V MAX SHO

Odważne kontury maski, agresywna grafika i wykończenie inspirowane wydajnością nadają tym silnikom tak samo ostry wygląd, jak ich przyspieszenie. Stworzone, aby przyciągać uwagę do każdego kadłuba.

• Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)

zapewnia płynną i precyzyjną reakcję przepustnicy, doskonałą oszczędność paliwa i stabilną moc.

• DOHC, 24-zaworowa konfiguracja i zapłon TCI.

Poprawia przepływ powietrza, wydajność spalania i niezawodność rozruchu we wszystkich zakresach obrotów.

• Cicha i płynna praca.

Precyzyjna regulacja silnika zmniejsza wibracje i hałas silnika, zapewniając płynną i wysokiej jakości pracę.

„Wraz z wprowadzeniem na rynek europejski silników V MAX SHO o mocy 250 KM i 200 KM, Yamaha rozszerza swoją tradycję wysokiej jakości silników zaburtowych, tworząc dwa nowe silniki, które zapewniają niesamowite przyspieszenie. Silniki te łączą w sobie wydajność inspirowaną wyścigami z maksymalną praktycznością, zapewniając tyle samo emocji, co niezawodności”. — Fabrice Lacume, dyrektor ds. transportu morskiego Yamaha Motor Europe

Wprowadzenie na rynek modeli V MAX SHO 250 KM i V MAX SHO 200 KM potwierdza dążenie firmy Yamaha do zaspokojenia potrzeb miłośników mocnych wrażeń w całej Europie, którzy wymagają od swoich silników zaburtowych więcej — większego przyspieszenia, doskonałej

jakości konstrukcji i charakterystycznej dla firmy Yamaha niezawodności. Modele te będą dostępne w Europie od czwartego kwartału 2025 roku.

0

Your Cart