GRAND S420N

22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N
22 567 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S420N

GRAND Silver Line S420N

GRAND Silver Line S420N i S370N reprezentują nową generację średniej wielkości RIBów firmy GRAND.
Oba modele bazują na systemie kadłuba DART z następującymi kluczowymi cechami:
— Wyjątkowa stabilność z bardziej miękką jazdą i lepszymi osiągami
— Imponujący kokpit z szerszą sekcją dziobową, większą ilością miejsc do siedzenia i schowkami
— Niezwykle lekki kadłub wykonany z ręcznie układanego GRP o wysokiej gęstości
— Konkurencyjne ceny za świetną cenę!

Dwa modele obejmują 370 cm (12′ 2”) i 420 cm (13′ 9”)
w trzech wersjach dostępnych dla każdego:
• Wersja BASE (S370N, S420N) — łódź z 2 drewnianymi siedzeniami i wiosłami
• Wersja SPORT (S370NS, S420NS) — z konsolą (CS-01) SPORT dla modelu S370N i nową konsolą (CS-03) dla modelu S420N
• Wersja DELUXE (S370NL, S420NL) — z nową konsolą kierownicy (CL-11) DELUXE i tylnym podwójnym siedzeniem (SD-06) z miękkim oparciem i bezpieczną szafką
Każdy model jest dostępny z PVC lub HYPALON.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 420
Długość kokpitu 310
Szerokość łodzi 195
Szerokość kokpitu 101
Średnica komóry 43-46
Liczba komór tuby3
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 60
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 42
Waga suchej łodzi 115
Ladowność 700
Załoga 6
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 25
Max. waga silnika 115
Wysokość pawęży 381 или 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 20°/17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC, D
Rozmiar opakowania №1350×145×77
Waga łódzi w opakowaniu178

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Średnie V» z DART system
  • 3-komorowy pompowany balon
  • Pojemna komora dziobowa
  • Two quick-release seats with «I&T» locking system
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Poduszka dziobowa zdejmowana
  • Zdejmowane miękkie siedzisko z torbą
  • Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
  • Plastikowe okończenie tuby z włókna szklanego ze schodkiem
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F40FEHDL

YAMAHA F40FEHDL

YAMAHA F40FEHDS

YAMAHA F40FEHDS

YAMAHA F30BEHDL

YAMAHA F30BEHDL

YAMAHA F25GWHL

YAMAHA F25GWHL

YAMAHA F25GWHS

YAMAHA F25GWHS

YAMAHA F25GMHL

YAMAHA F25GMHL

YAMAHA F25GMHS

YAMAHA F25GMHS

YAMAHA F20GWHL

YAMAHA F20GWHL

YAMAHA F20GWHS

YAMAHA F20GWHS

YAMAHA F20GMHL

YAMAHA F20GMHL

YAMAHA F20GMHS

YAMAHA F20GMHS
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 747 cm³ 747 cm³ 747 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm 65.0 × 65.1 mm
Max. moc silnika 29.4 kW / 40 KM 29.4 kW / 40 KM 22.1 kW / 30 KM 18.4 kW / 25 KM 18.4 kW / 25 KM 18.4 kW / 25 KM 18.4 kW / 25 KM 14.7 kW / 20 KM 14.7 kW / 20 KM 14.7 kW / 20 KM 14.7 kW / 20 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 536 mm (21.1 inch) S: 414 mm (16.3 inch) L: 536 mm (21.1 inch) L: 551 mm (21.7 inch) S: 424 mm (16.7 inch) L: 551 mm (21.7 inch) S: 424 mm (16.7 inch) L: 551 mm (21.7 inch) S: 424 mm (16.7 inch) L: 551 mm (21.7 inch) S: 424 mm (16.7 inch)
Waga 102.0 kg 97.0 kg 102.0 kg 62.0 kg 60.0 kg 59.0 kg 57.0 kg 62.0 kg 60.0 kg 59.0 kg 57.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Ręczny i/lub Rozrusznik elektryczny Ręczny i/lub Rozrusznik elektryczny Ręczny Ręczny Ręczny i/lub Rozrusznik elektryczny Ręczny i/lub Rozrusznik elektryczny Ręczny Ręczny
Układ sterowniczy Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel Rumpel
System regulacji trymu i nachylenia Ręczny z pneumatycznym wzmacniaczem Ręczny z pneumatycznym wzmacniaczem Ręczny z pneumatycznym wzmacniaczem Ręczny Ręczny Ręczny Ręczny Ręczny Ręczny Ręczny Ręczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart