GRAND Silver Line S330 – nasze SILVER LINE Tenders zajmują pierwsze miejsce w klasie sztywnych nadmuchiwanych pontonów RIB, łącząc tradycyjny projekt i naszą oryginalną stylistykę. Eleganckie, przestronne i niezawodne łodzie, to najlepsza oferta dla Twojego jachtu! Zabierz go na lunch na przybrzeżną wyspę lub przejażdżkę z rodziną!
| Długość łodzi | 330 |
| Długość kokpitu | 218 |
| Szerokość łodzi | 169 |
| Szerokość kokpitu | 78 |
| Średnica komóry | 43 |
| Liczba komór tuby | 3 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | 54 |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 26 |
| Waga suchej łodzi | 63 |
| Ladowność | 580 |
| Załoga | 4 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | — |
| Ilość silników | 1 |
| Polecalna moc silnika | 20 |
| Max. waga silnika | 60 |
| Wysokość pawęży | 381 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 19°/15° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | C, D |
| Rozmiar opakowania №1 | 265×115×57 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 99 |
YAMAHA F20GWHS |
YAMAHA F20GMHS |
YAMAHA F15CMHS |
YAMAHA F9.9JMHS |
|
|---|---|---|---|---|
| Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
| Pojęmność silniku | 432 cm³ | 432 cm³ | 362 cm³ | 212 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 × 65.1 mm | 65.0 × 65.1 mm | 63.0 × 58.1 mm | 56.0 × 43.0 mm |
| Max. moc silnika | 14.7 kW / 20 KM | 14.7 kW / 20 KM | 11.0 kW / 15 KM | 7.3 kW / 9.9 KM |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | 1 gaźnik | 1 gaźnik |
| Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
| Długość Dead-wood | S: 424 mm (16.7 inch) | S: 424 mm (16.7 inch) | S: 438 mm (17.2 inch) | S: 431 mm (17.0 inch) |
| Waga | 60.0 kg | 57.0 kg | 51.0 kg | 40.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Ręczny i/lub Rozrusznik elektryczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
| Układ sterowniczy | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
| System regulacji trymu i nachylenia | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |