GRAND G420

55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420
55 586 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G420

GRAND Golden Line G420 – łódź rib

Z przyjemnością przedstawiamy nowy GRAND Golden Line G420 – łódź rib, najnowszy produkt z serii Golden Line. Projekt jest zgodny z dobrze ugruntowaną współczesną filozofią Grand z jasnym, dynamicznym wyglądem i aerodynamicznymi liniami.

Wypełniając ważną niszę na rynku luksusowych łodzi RIB średniej wielkości, ten model, ze swoim klasycznym układem, sprawuje się równie dobrze, jak łódź rodzinny z doskonałymi parametrami.

Sprawdzona konstrukcja kadłuba z High Step Hull zapewnia doskonałą manewrowość połączoną z dynamiczną stabilnością i imponującą prędkością. Poręcze bezpieczeństwa są standardowo montowane na lewej i prawej burcie ergonomicznie zaprojektowanych foteli pilota/pasażera i konsoli sterowniczej. Opcjonalnie dostępne są również relingi dziobowe ze stali nierdzewnej.

Podobnie jak wszystkie modele z serii Golden Line, G420 jest wyposażony w obszerną listę odbojową w wyposażeniu standardowym oraz szeroką gamę akcesoriów, w tym 55-litrowy wbudowany zbiornik paliwa, który zwiększy zasięg łodzi i doda jej wyjątkowej indywidualności.

Pomimo mniejszej długości, łódź ma taką samą pojemność pasażerską (6 osób) jak większy G480. A to nie jedyna wspólna cecha tych łodzi. Na przykład oba mają podobną szerokość wewnętrzną (dzięki czemu G420 jest naprawdę wygodny). Nic więc dziwnego, że przy nieco mniejszej średnicy tubie G420 ma bardzo podobną szerokość całkowitą do G480.
Kolejną cenną cechą jest opcjonalny wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 420
Długość kokpitu 290
Szerokość łodzi 200
Szerokość kokpitu 105
Średnica komóry 48
Liczba komór tuby4
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 60
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 42
Waga suchej łodzi 255
Ladowność 800
Załoga 6
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa55
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 50
Max. waga silnika 120
Wysokość pawęży 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 20° / 17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC, D
Rozmiar opakowania №1400×165×115
Rozmiar opakowania №2110×88×108
Waga łódzi w opakowaniu325

SHEMAT ŁODZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Zbiornik paliwa (55 l)
5 – Pojemna komora rufowa

RYSUNEK ŁODZI

1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1100 g/m², jasnoszary)
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zestaw antypoślizgowy SeaDek
5. Konsola sterownicza CL-24 z przednim miękkim siedzeniem, przednią szybą, schowkiem i bocznymi poręczami
6. Koło sterowe Ultraflex
7. Poręcze ze stali nierdzewnej
8. Uchwyty bezpieczeństwa z PVC
9. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
10. Zdejmowany sandek dziobowy z poduszkami
11. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami ze stali nierdzewnej
12. Kanapa rufowa z miękkim oparciem
13. Wzmocniona pawęż do montażu silnika
14. Chowane knagi ze stali nierdzewnej
15. Końcówki tuby z włókna szklanego
16. Korek zbiornika paliwa

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży
  • 4-komorowa pompowana tuba z okonczeniem plastikowym
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola sterująca CL-24 z przednim miękkim siedzeniem, przednią szybą, schowkiem i bocznymi relingami
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Pojemna komora rufowa
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Maszt do holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Układ paliwowy (55 l)
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Zdejmowany sandek dziobowy z poduszkami
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F60FETL

YAMAHA F60FETL

YAMAHA F50HETL

YAMAHA F50HETL

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F40FETL

YAMAHA F30BETL

YAMAHA F30BETL
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 996 cm³ 996 cm³ 747 cm³ 747 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm 65.0 × 75.0 mm
Max. moc silnika 44.1 kW / 60 KM 36.8 kW / 50 KM 29.4 kW / 40 KM 22.1 kW / 30 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 527 mm (20.7 inch) L: 527 mm (20.7 inch) L: 536 mm (21.1 inch) L: 536 mm (21.1 inch)
Waga 113.0 kg 113.0 kg 98.0 kg 98.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart