Długość łodzi (cm) | 275 |
Długość kokpitu (cm) | 182 |
Szerokość łodzi (cm) | 155 |
Szerokość kokpitu (cm) | 70 |
Średnica komóry (cm) | 40 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 45 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 24 |
Waga suchej łodzi (kg) | 53 |
Ladowność (kg) | 440 |
Załoga (osób) | 3 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | — |
Polecalna moc silnika (KM) | 6 |
Max. waga silnika (kg) | 45 |
Wysokość pawęży (mm) | 381 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 225×114×46 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 87 |
YAMAHA F9.9JMHS![]() |
YAMAHA F6CMHS![]() |
YAMAHA F5AMHS![]() |
YAMAHA F4BMHS![]() |
YAMAHA F2.5BMHS![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzyna, silnik czterosuwowy, 1-cylindrowy, OHV | Benzyna, silnik czterosuwowy, 1-cylindrowy, OHV | Benzyna, silnik czterosuwowy, 1-cylindrowy, OHV | Benzyna, silnik czterosuwowy, 1-cylindrowy, OHV |
Pojęmność silniku | 212 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 139 cm³ | 72 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 56.0 mm × 43.0 mm | 62.0 mm × 46.0 mm | 62.0 mm × 46.0 mm | 62.0 mm × 46.0 mm | 54.0 mm × 31.5 mm |
Max. moc silnika | 7.3 kW (9.9 KM) @5500 obr./min | 4.4 kW (6 KM) @5000 obr./min | 3.7 kW (5 KM) @4500 obr./min | 2.9 kW (4 KM) @4500 obr./min | 1.8 kW (2.5 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik | 1 gaźnik |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Всплеск |
Długość Dead-wood | S: 431 mm (17.0") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 435 mm (17.2") | S: 432 mm (17.0") |
Waga | 40 kg | 27 kg | 27 kg | 27 kg | 17 kg |
Uruchomienie silnika | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
Układ sterowniczy | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
System regulacji trymu i nachylenia | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |