Długość łodzi (cm) | 420 |
Długość kokpitu (cm) | 290 |
Szerokość łodzi (cm) | 200 |
Szerokość kokpitu (cm) | 105 |
Średnica komóry (cm) | 48 |
Liczba komór tuby | 4 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 60 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 42 |
Waga suchej łodzi (kg) | 255 |
Ladowność (kg) | 800 |
Załoga (osób) | 6 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 55 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 50 |
Max. waga silnika (kg) | 120 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20° / 17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 400×165×115 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 110×88×108 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 325 |
SHEMAT ŁODZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Zbiornik paliwa (55 l)
5 – Pojemna komora rufowa
RYSUNEK ŁODZI
1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1100 g/m², jasnoszary)
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zestaw antypoślizgowy SeaDek SeaDeck
5. Konsola sterownicza CL-24 z przednim miękkim siedzeniem, przednią szybą, schowkiem i bocznymi poręczami
6. Koło sterowe Ultraflex
7. Poręcze ze stali nierdzewnej
8. Uchwyty bezpieczeństwa z PVC
9. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
10. Zdejmowany sandek dziobowy z poduszkami
11. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami ze stali nierdzewnej
12. Kanapa rufowa z miękkim oparciem
13. Wzmocniona pawęż do montażu silnika
14. Chowane knagi ze stali nierdzewnej
15. Końcówki tuby z włókna szklanego
16. Korek zbiornika paliwa
YAMAHA F60FETL![]() |
YAMAHA F50HETL![]() |
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
|
---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 4 цилиндровый, 8-клапанный, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 4 цилиндровый, 8-клапанный, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 3 цилиндровый, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 3 цилиндровый, SOHC |
Pojęmność silniku | 996 cm³ | 996 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm |
Max. moc silnika | 44.1 kW (60 KM) @5500 obr./min | 36.8 kW (50 KM) @5500 obr./min | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 527 mm (20.7") | L: 527 mm (20.7") | L: 536 mm (21.1") | L: 536 mm (21.1") |
Waga | 114 kg | 114 kg | 98 kg | 98 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |