Z przyjemnością przedstawiamy nowy GRAND Golden Line G420 – łódź rib, najnowszy produkt z serii Golden Line. Projekt jest zgodny z dobrze ugruntowaną współczesną filozofią Grand z jasnym, dynamicznym wyglądem i aerodynamicznymi liniami.
Wypełniając ważną niszę na rynku luksusowych łodzi RIB średniej wielkości, ten model, ze swoim klasycznym układem, sprawuje się równie dobrze, jak łódź rodzinny z doskonałymi parametrami.
Sprawdzona konstrukcja kadłuba z High Step Hull zapewnia doskonałą manewrowość połączoną z dynamiczną stabilnością i imponującą prędkością. Poręcze bezpieczeństwa są standardowo montowane na lewej i prawej burcie ergonomicznie zaprojektowanych foteli pilota/pasażera i konsoli sterowniczej. Opcjonalnie dostępne są również relingi dziobowe ze stali nierdzewnej.
Podobnie jak wszystkie modele z serii Golden Line, G420 jest wyposażony w obszerną listę odbojową w wyposażeniu standardowym oraz szeroką gamę akcesoriów, w tym 55-litrowy wbudowany zbiornik paliwa, który zwiększy zasięg łodzi i doda jej wyjątkowej indywidualności.
Pomimo mniejszej długości, łódź ma taką samą pojemność pasażerską (6 osób) jak większy G480. A to nie jedyna wspólna cecha tych łodzi. Na przykład oba mają podobną szerokość wewnętrzną (dzięki czemu G420 jest naprawdę wygodny). Nic więc dziwnego, że przy nieco mniejszej średnicy tubie G420 ma bardzo podobną szerokość całkowitą do G480.
Kolejną cenną cechą jest opcjonalny wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów.
Długość łodzi | 420 |
Długość kokpitu | 290 |
Szerokość łodzi | 200 |
Szerokość kokpitu | 105 |
Średnica komóry | 48 |
Liczba komór tuby | 4 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 60 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 42 |
Waga suchej łodzi | 255 |
Ladowność | 800 |
Załoga | 6 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 55 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 50 |
Max. waga silnika | 120 |
Wysokość pawęży | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20° / 17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C, D |
Rozmiar opakowania №1 | 400×165×115 |
Rozmiar opakowania №2 | 110×88×108 |
Waga łódzi w opakowaniu | 325 |
SHEMAT ŁODZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Zbiornik paliwa (55 l)
5 – Pojemna komora rufowa
RYSUNEK ŁODZI
1. Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży (Kolor standartowy: biały)
2. 5-komorowa pompowana tuba (materiał standartowy: PVC, 1100 g/m², jasnoszary)
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zestaw antypoślizgowy SeaDek
5. Konsola sterownicza CL-24 z przednim miękkim siedzeniem, przednią szybą, schowkiem i bocznymi poręczami
6. Koło sterowe Ultraflex
7. Poręcze ze stali nierdzewnej
8. Uchwyty bezpieczeństwa z PVC
9. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
10. Zdejmowany sandek dziobowy z poduszkami
11. Platforma dziobowa kotwicy z dwoma knagami ze stali nierdzewnej
12. Kanapa rufowa z miękkim oparciem
13. Wzmocniona pawęż do montażu silnika
14. Chowane knagi ze stali nierdzewnej
15. Końcówki tuby z włókna szklanego
16. Korek zbiornika paliwa
YAMAHA F60FETL |
YAMAHA F50HETL |
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F30BETL |
|
---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 996 cm³ | 996 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm |
Max. moc silnika | 44.1 kW / 60 KM | 36.8 kW / 50 KM | 29.4 kW / 40 KM | 22.1 kW / 30 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) |
Waga | 113.0 kg | 113.0 kg | 98.0 kg | 98.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |