GRAND Silver Line S470N to nowy model, który zastępuje nasz poprzedni bestseller S470. Nowy model zachowuje oryginalną filozofię Silver Line dotyczącą praktycznej, przestronnej i lekkiej koncepcji o eleganckim wyglądzie, ale teraz zawiera unikalny system kadłuba GRAND DART z kluczowymi cechami:
• Wyższa linia kilu z głębszym „V” dla bardziej miękkiej jazdy;
• Dodatkowa przestrzeń na przednim końcu kokpitu;
• Zmniejszony rozprysk wody zapewnia suchą jazdę z dużą prędkością.
Dołączyliśmy również konsolę kierownicy nowej generacji z podwójnym siedzeniem, która zapewnia wygodniejszą jazdę oraz dodatkową przestrzeń do przechowywania.
S470N jest dostępny w trzech wersjach:
• Wersja BASE (S470N) — łódź z gołym kokpitem nadająca się do dostosowania;
• Wersja SPORT (S470NS) — łódź z konsolą (CS-03) SPORT, podwójnym siedzeniem i układem sterowania;
• Wersja DELUXE (S470NL) — łódź z nową konsolą sterową (CL-14) z; przednia szyba, poręcz i przednie siedzenie oraz nowe stylowe (SD-10) podwójne siedzenie.
Każdy model jest dostępny z rurkami wypornościowymi z PVC lub HYPALON.
Długość łodzi (cm) | 470 |
Długość kokpitu (cm) | 340 |
Szerokość łodzi (cm) | 210 |
Szerokość kokpitu (cm) | 110 |
Średnica komóry (cm) | 46-50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 75 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 35 |
Waga suchej łodzi (kg) | 170 |
Ladowność (kg) | 900 |
Załoga (osób) | 8 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | — |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 40 |
Max. waga silnika (kg) | 150 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 380×170×78 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 226 |
YAMAHA F70AETL![]() |
YAMAHA F60FETL![]() |
YAMAHA F50HETL![]() |
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-Stroke, 16-Valve, SOHC, In-Line 4 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 4 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 4 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 | 4-Stroke, SOHC, In-Line 3 |
Pojęmność silniku | 996 cm³ | 996 cm³ | 996 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm |
Max. moc silnika | 51.5 kW (70 hp) @5800 r/min | 44.1 kW (60 hp) @5500 r/min | 36.8 kW (50 hp) @5500 r/min | 29.4 kW (40 hp) @5500 r/min | 22.1 kW (30 hp) @5500 r/min |
Układ paliwowy | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic Fuel Injection (EFI) | Electronic fuel injection |
Systema smarowanie | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump | Wet sump |
Długość Dead-wood | L: 534 mm (21.0 inch) | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 527 mm (20.7 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) |
Waga | 119 kg | 114 kg | 114 kg | 98 kg | 98 kg |
Uruchomienie silnika | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter | Electronic Starter |
Układ sterowniczy | Remote | Remote | Remote | Remote | Remote |
System regulacji trymu i nachylenia | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt | Power trim and tilt |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |