Вибачте цей текст доступний тільки в “PL і “ENG”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.
Cennik MERCURY 2023
Aktualny od 06.02.2023r.
Czterosuw

Silniki zaburtowe
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Pawęż mm |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
System trymowania |
Promotions |
Brutto PLN |
Four-stroke |
F2.5 MH |
2.5 / 1.8 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
17.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 200 |
4 300 |
F3.5 MH |
3.5 / 2.6 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
17.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 620 |
4 950 |
F3.5 MLH |
3.5 / 2.6 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
18.5 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 760 |
4 950 |
F4 MH |
4 / 2.9 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 200 |
5 860 |
F4 MLH |
4 / 2.9 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 550 |
5 860 |
F5 MH |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 950 |
6 400 |
F5 MLH |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 050 |
6 400 |
F5 MLHA |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
6 900 |
F5 MLHA Sail |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
6 600 |
7 100 |
F5 MH LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
|
7 100 |
F5 MLH LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
|
7 100 |
F5 MLHA LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
7 800 |
F5 MXLHA LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
29.0 |
635 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
7 800 |
F6 MH |
6 / 4.4 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 500 |
7 000 |
F6 MLH |
6 / 4.4 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 500 |
7 000 |
F8 MH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
38.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
10 250 |
11 280 |
F8 MLH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
39.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
10 250 |
11 280 |
F8 EH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
11 500 |
12 280 |
F8 ELH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
42.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
11 500 |
12 280 |
F9.9 MH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
38.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
11 500 |
13 000 |
F9.9 MLH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
39.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
11 500 |
13 000 |
F9.9 MLH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
14 100 |
15 060 |
F9.9 EH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
40.5 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
13 100 |
14 530 |
F9.9 ELH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.5 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
13 100 |
14 530 |
F9.9 ELH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
15 000 |
16 090 |
F9.9 ELH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Power Tilt |
|
18 150 |
F9.9 E |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
43.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
|
– |
F9.9 EL |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
44.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
|
15 800 |
F9.9 EL CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
15 600 |
17 320 |
F9.9 ELPT CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Power Tilt |
|
19 380 |
F10 MH EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
12 950 |
14 500 |
F10 MLH EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
12 950 |
14 500 |
F10 E EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 500 |
17 300 |
F10 EL EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 500 |
17 300 |
F15 MH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
13 500 |
14 500 |
F15 MLH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
13 800 |
15 150 |
F15 EH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
14 900 |
16 800 |
F15 ELH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 100 |
16 800 |
F15 ELHPT EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
52.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power tilt |
|
– |
F15 E EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 500 |
18 000 |
F15 EL EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 500 |
18 000 |
F15 ELPT EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
50.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
18 500 |
20 000 |
F20 MH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
15 000 |
16 800 |
F20 MLH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
15 000 |
16 800 |
F20 EH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 200 |
18 500 |
F20 ELH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 300 |
18 400 |
F20 ELHPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
53.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
18 500 |
20 500 |
F20 E EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
17 800 |
19 750 |
F20 EL EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
17 800 |
19 700 |
F20 EPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
50.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
19 700 |
21 700 |
F20 ELPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
51.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
19 700 |
21 700 |
F25 MH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
59.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
22 090 |
F25 MLH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
22 090 |
F25 EH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
– |
F25 ELH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
68.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
– |
F25 ELHPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
69.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
– |
F25 E EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
25 700 |
F25 EL EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
61.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
25 700 |
F25 EPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
66.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
– |
F25 ELPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
27 800 |
F30 MH GA EFI |
30 / 22.1 |
526.0 |
L3, SOHC |
78.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
23 580 |
F30 MH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
24 750 |
F30 MLH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
24 750 |
F30 ELH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
25 110 |
F30 EXLH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
68.0 |
635 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
– |
F30 ELHPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
70.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
26 910 |
F30 EPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
66.5 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
28 900 |
F30 ELPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.5 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
28 900 |
F30 ELPT CT EFI |
30 / 22.1 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
31 500 |
F40 MH CARB |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
97.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
29 900 |
F40 MLH CARB |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
29 900 |
F40 ELH GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
99.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
34 000 |
F40 ELHPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
105.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Ręczny i elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
35 500 |
F40 E GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
97.0 |
381 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 400 |
F40 EL GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 700 |
F40 EPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
104.5 |
381 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 500 |
F40 ELPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
105.5 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 500 |
F40 ELHPT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
105.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
39 500 |
F40 ELPT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
117.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
36 200 |
F40 ELPT CT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
37 500 |
F50 ELHPT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
35 500 |
37 900 |
F50 ELPT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
34 500 |
36 200 |
F50 ELPT CT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
37 800 |
F60 ELHPT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
39 000 |
42 400 |
F60 ELPT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
38 500 |
40 000 |
F60 ELPT CT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
41 500 |
F80 ELHPT EFI |
80 / 59 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
58 500 |
F80 ELPT EFI |
80 / 59 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
56 500 |
F100 ELHPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F100 ELPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
62 000 |
F100 EXLPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
62 000 |
F100 ELPT CT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F100 EXLPT CT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F115 ELHPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
66 100 |
F115 ELPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 900 |
F115 EXLPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 900 |
F115 ELPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F115 EXLPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F115 ECXLPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F150 L EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
78 800 |
F150 XL EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
211.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
78 800 |
F150 CXL EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
211.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
79 800 |
PRO XS

Silniki zaburtowe do szybkich i lekkich łodzi
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Shaft length |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
Trim system |
Brutto PLN |
Four-stroke PRO XS |
F115 PRO XS ELHPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 300 |
F115 PRO XS L EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
67 500 |
F115 PRO XS XL EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
67 500 |
F115 PRO XS L CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 000 |
F115 PRO XS XL CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 000 |
F150 PRO XS L |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60A |
Power Trim |
82 500 |
F150 PRO XS XL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60A |
Power Trim |
82 500 |
SEAPRO

Silniki zaburtowe do użytku komercyjnego
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Shaft length |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
Trim system |
Brutto PLN |
Four-stroke SeaPro |
F15 SEA PRO MH |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
OP |
Ręczny |
15 900 |
F15 SEA PRO MLH |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
OP |
Ręczny |
15 900 |
F40 SEA PRO ELH GA |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
43 800 |
F40 SEA PRO ELHPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
44 300 |
F40 SEA PRO ELPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
40 500 |
F40 SEA PRO EXLPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
119.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
40 900 |
F60 SEA PRO ELH GA |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
48 900 |
F60 SEA PRO ELHPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
50 300 |
F60 SEA PRO EXLHPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
119.0 |
635 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
50 300 |
F60 SEA PRO ELPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
45 000 |
F60 SEA PRO EXLPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
45 000 |
F115 SEA PRO ELHPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
508 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
74 000 |
F115 SEA PRO EXLHPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO ELPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO EXLPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO ECXLPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F150 SEA PRO L |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
F150 SEA PRO XL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
F150 SEA PRO CXL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
* Podana waga dotyczy najlżejszej wersji modelu, z wyłączeniem oleju silnikowego, olinowania i śmigła.
** Zawartość może zostać zmieniona przez producenta bez wcześniejszego powiadomienia.
SYMBOLE SILNIKÓW ZABURTOWYCH MERCURY
F – Czterosuwowy silnik zaburtowy
H – Rumpel
M – Rozruch tylko ręczny
E – Rozruch elektryczny
PT (power trim) – Hydrauliczny podnośnik silnika
PT (power tilt 15-20 KM) – Elektryczny podnośnik silnika
BT – Big Tiller – wielofunkcyjny rumpel
GA – Gas Assist – siłownik gazowy
CARB – Gaźnikowa wersja silnika
EFI – Wtrysk paliwa
C – Przekładnia lewoskrętna
CF – Biała obudowa
PXS – Silnik w wersji PRO XS
SP – Silnik w wersji Sea Pro
CT – Przekładnia i śruba uciągowa
TM – Gearcase Torque Master
HD – Przekładnia Heavy Duty
AM – Kolumna silnika AMS – Advanced Mid Section
SM – Kolumna silnika CMS- Conventional Mid Section
DS – Manetka cyfrowa
JP – Silnik przystosowany do Joystick Piloting
Sail – A series of motors specially designed for use as an auxiliary motor on yachts
SP – Sea Pro – Motor series for commercial use
PXS – ProXS – A series of motors for light and fast boats |
Długość wału:
Brak oznaczeń – 381 mm
L – długa stopa 508 mm
XL – extra długa stopa 635 mm
XXL – super długa stopa 762 mm
XXXL – 889 mm |
AKCESORIA DO SILNIKÓW ZABURTOWYCH MERCURY
Możesz kupić silnik zaburtowy MERCURY w naszym sklepie, a nasi eksperci skonsultują i dobiorą kompatybilny pakiet silnikowy do Twojej łodzi lub jachtu. Zadzwoń do nas, mamy duży wybór oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Mercury, wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (sprzęt wędkarski, system rozrywki (audio), dodatkowe oświetlenie i wiele innych), po czym przetestują go w serwisie lub na wodzie …
2021 QUICKSILVER Części i akcesoria morskie

Oglądaj/pobierz (PDF)
Wyposażenie opcjonalne