YAMAHA XF400ESA2 / LXF400ESA2

243 000 zł
YAMAHA XF400ESA2 / LXF400ESA2
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Integrated Digital Electric Steering (DES)

Вибачте цей текст доступний тільки в “PL і “ENG”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Yamaha F400AST2E / FL400AST2E

 

Kupić bardzo sprawny czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA XF400ESA2 (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LXF400ESA2 (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha XF400ESA2 (F400AST2E) / LXF400ESA2 (FL400AST2E), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów294.2 kW / 400 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa130.6 litry/godzinę @6000 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / UkładBardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT
Pojemność skokowa silnika5559 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.0 mm
Stopień sprężania12.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyBezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego7.8 ℓ (z wymianą filtra) / 7.5 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaILMAR7H-9
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator104 A (ładowanie akumulatora: 88 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania poniżej 2500 obr/min

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES)
Kąt skrętu silnika zaburtowego31° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe28.5" (724 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -4° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego73°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni1.79 (25/14)
Objętość oleju w przekładni⭮ — 1.950 ℓ / ⭯ — 1.830 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaT / TL
Długość kolumnyE: 894 mm (35.2 inch)
Wysokość pawęży łodziE: 889 mm
Masa ze śrubą468.0 kg
0

Your Cart