YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Integrated Electro-Hydraulic Steering (IEHS)

Вибачте цей текст доступний тільки в “PL і “ENG”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Yamaha F150HEST2X / FL150HEST2X

Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA F150XSA2 (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LF150XSA2 (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha F150XSA2 (F150HEST2X) / LF150XSA2 (FL150HEST2X), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów110.3 kW / 150 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa56.7 litry/godzinę @6000 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC
Pojemność skokowa silnika2785 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.2 mm
Stopień sprężania10.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyElektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego4.5 ℓ (z wymianą filtra) / 4.3 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaLFR6A-11
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator50 A (ładowanie akumulatora: 31 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy
Kąt skrętu silnika zaburtowego30° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe26″ (660 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -4° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego70°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni2.00 (28/14)
Objętość oleju w przekładni0.980 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaM, M2, T / ML, ML1, TL
Długość kolumnyX: 642 mm (25.3 inch)
Wysokość pawęży łodziX: 635 mm
Masa ze śrubą243.0 / 244.0 kg
0

Your Cart