GRAND G980

588 094 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G980
588 094 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G980
588 094 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G980
588 094 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G980
588 094 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G980

Вибачте цей текст доступний тільки в “PL і “ENG”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

GRAND Golden Line G980

Łódź motorowa RIB Ponton – GRAND Golden Line G980 nasza nowa łódź z 2026 roku – duży, 10-metrowy, sztywny ponton RIB z silnikiem o mocy do 700 KM i opcjonalną instalacją dwóch silników. Ta masywna, 10-metrowa łódź to prawdziwy rodzinny RIB GRAND do nocowania, z kabiną z podwójnym łóżkiem i dodatkowymi udogodnieniami, takimi jak toalety, aneks kuchenny, dwie lodówki, zestaw do wody słodkiej z pełnowymiarowym zlewem.

 

RIB GRAND Golden Line G980 – Ekskluzywna światowa premiera

 

Mamy przyjemność podzielić się radosną nowiną: marka Grand Boats zaprezentowała swój największy i najbardziej dopracowany model w historii – GOLDEN LINE G980. To jednostka zaprojektowana tak, by zachwycić nawet najbardziej wymagających entuzjastów żeglarstwa.

Łódź GRAND G980 wyruszy na styczniowe targi Boot Düsseldorf w Niemczech, gdzie zostanie oficjalnie zaprezentowana globalnej publiczności.

GRAND po raz kolejny udowadnia, że doskonale rozumie potrzeby nowoczesnych wodniaków, którzy od swojej inwestycji oczekują maksimum korzyści. Liczba jednostek dostępnych na sezon 2026 jest ściśle ograniczona, ponieważ zainteresowanie już teraz przewyższa wszelkie oczekiwania.

GRAND G980 – BLIŻSZE SPOJRZENIE NA DETALE

 

Model G980 został zaprojektowany jako przestronny day cruiser z komfortową kabiną sypialną oraz oddzielną toaletą morską.

  • Wszechstronność: Tylna sekcja łodzi to prawdziwy majstersztyk – wygodne siedziska w kształcie litery U można w mgnieniu oka przekształcić w ogromny pokład słoneczny o powierzchni 3,25 m².

  • Kuchnia na pokładzie: Opcjonalny kambuz zewnętrzny wyposażony w lodówkę, płytę grzewczą i zlew pozwala na przygotowanie posiłków pod gwiazdami.

  • Kadłub Twin Step: Starannie zaprojektowany i udoskonalony kadłub typu Twin Step gwarantuje płynną, stabilną i komfortową żeglugę nawet w trudniejszych warunkach pogodowych i podczas dalekich wypraw.

Przód łodzi i ułatwienia manewrowe

Wchodząc na pokład od strony dziobu, znajdziemy przestronny pokład słoneczny (3,35 m²) oraz trzy oddzielne schowki na sprzęt. Dla maksymalnego komfortu manewrowania, lista wyposażenia opcjonalnego obejmuje ster strumieniowy (bow thruster) oraz elektryczną windę kotwiczną.

IMPONUJĄCA KONSOLA STEROWNICZA I KABINA

 

Sercem łodzi jest potężna konsola sterownicza z wysoką owiewką i solidnymi relingami, zapewniającymi bezpieczeństwo poruszania się po pokładzie.

  • Kokpit: Deska rozdzielcza pozwala na montaż aż dwóch 16-calowych ekranów. Posiada również duży, zamykany schowek na kosztowności oraz zintegrowany podnóżek dla sternika.

  • Kabina: Szerokie, praktyczne drzwi frontowe zapewniają łatwy dostęp do wnętrza (bez konieczności przeciskania się przez wąskie wejścia boczne). W środku znajdują się dwa miejsca do spania, które można połączyć w duże łoże dla dwóch dorosłych osób. Kabina wyposażona jest w oświetlenie, gniazda USB i osobną toaletę.

KOMFORT BEZ KOMPROMISÓW I FUTURYSTYCZNY HARD TOP

 

W centralnej części łodzi, za fotelami sternika i pasażera, znajduje się konfigurowalna strefa kuchenna. Miejsce to pozwala na montaż nawet dwóch 60-litrowych lodówek lub kombinacji lodówki z zamrażarką.

Nad bezpieczeństwem i cieniem czuwa futurystyczny Hard Top.

  • Wysokość: Aż 1,9 metra pod zadaszeniem.

  • Funkcjonalność: Konstrukcja umożliwia montaż głośników, oświetlenia, radia VHF oraz radaru.

  • Dodatkowa osłona: Hard Top można połączyć z przednimi i tylnymi markizami (Sun-Top), tworząc cień nad niemal całą powierzchnią łodzi.

Nawet przy instalacji podwójnych silników zaburtowych, tylna platforma pozostaje otwarta i przestronna, co czyni G980 idealnym wyborem na wielodniowe rejsy rodzinne lub spotkania towarzyskie.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 1000
Długość kokpitu 800
Szerokość łodzi 340
Szerokość kokpitu 190
Średnica komóry 60
Liczba komór tuby7
Tkanina balonowaHYPALON
Waga suchej łodzi 2350
Ladowność 2000
Załoga 12 / 18
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa600
Ilość silników1 lub 2
Polecalna moc silnika 2x300
Max. waga silnika 700
Wysokość pawęży 1x30" (utra long) / 2x25" (extra long)
Kąt stępki (srodek/rufa) 30° / 22°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziB, C
Waga łódzi w opakowaniu2410 kg

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Fiberglass two-stepped deep-V hull with self-bailing anti-skid deck
  • Anchor and transom lockers, bow and rear storage compartments
  • Multi-chamber inflatable tube with handles
  • Bow step platform with mooring cleats
  • Steering console with windshield and sleeping cabin
  • Dashboard for up to 2x16" screen, with glove box and cupholder
  • Helm & passenger seat / bolster with functional wet bar and folding back seat
  • U-shaped deck integrated rear seating sofa with folding side seats
  • Integrated transom and rear swimming platforms with ladder
  • Set of seating cushions and backrests, bow sundeck & cabin bed
  • Inbuilt fuel system with 1x600lit / 1x158gal tank
  • Integrated cupholders, rear handrails, cleats, towing & lifting eyes
  • Electrical package for boat & console
  • Pump, paddles and maintenance kit
  • Black powder coated stainless steel
  • SeaDek soft anti-skid flooring

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Waterski & navigation roll bar
  • Bow railings, on-tube installation
  • Premium steering wheel
  • Removable rear sundeck-table kit
  • WC set with toilet and blackwater tank
  • Freshwater set with shower, sink and faucet
  • Refrigerator-freezer, stainless steel, up to 2 units
  • Gas kitchenette / stove
  • Anchor set with electric windlass
  • Bow manoeuvring thruster
  • Rigid hard-top
  • Bow and rear canvas suntop extensions (w/ Hard-top only)
  • Overall, consoles and harbour covers
  • Tube protector package
  • Overpressure valves

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2
Typ silnika Bardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT
Pojęmność silniku 5559 см³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 × 96.0 mm
Max. moc silnika 331.0 kW / 450 KM
Układ paliwowy Bezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood U: 767 mm (30.2 inch)
Waga 458.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES)
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart