GRAND Golden Line G380N – od samego początku nasze oferty GOLDEN LINE wprowadzają nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżowym i ekskluzywnym tenderem (tender – łódź hybrydowa, pomocnicza, RIB) dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed rozbryzgami wody, który został zaprojektowany, aby zapewnić jazdę na suchej nawierzchni bez przedostawania się wody z rufy.
Zaktualizowany projekt i ulepszone funkcje korzystnie porównują nowy GRAND Golden Line G380N z poprzednim modelem.
Zachowując klasyczny styl GRAND Golden Line G380 i doskonałe wykonanie, do naszej wszechstronnej łodzi pomocniczej (tender) dodano kilka wspaniałych nowych funkcji.
Jednocześnie GRAND Golden Line G380N pozostaje super lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź pomocnicza (tender). Jaka jest właściwie różnica między nowym G380N a klasycznym modelem G380?
Główne zalety nowego GRAND Golden Line G380N to:
Spędzanie czasu na wodzie z rodziną i przyjaciółmi to jedne z najprzyjemniejszych i najbardziej satysfakcjonujących chwil w naszym życiu. Każda łódź GRAND została zaprojektowana i zbudowana, aby zapewnić optymalne emocje i poczucie luksusu, komfortu i bezpieczeństwa bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię Twoja podróż!
| Długość łodzi | 360 |
| Długość kokpitu | 240 |
| Szerokość łodzi | 185 |
| Szerokość kokpitu | 94 |
| Średnica komóry | 45 |
| Liczba komór tuby | 3 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | - |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | - |
| Waga suchej łodzi | 180 |
| Ladowność | 650 |
| Załoga | 5 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 42 |
| Ilość silników | 1 |
| Polecalna moc silnika | 30 |
| Max. waga silnika | 115 |
| Wysokość pawęży | 508 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | C |
| Rozmiar opakowania №1 | 358×160×89 |
| Rozmiar opakowania №2 | 90×95×85 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 280 |
СХЕМА ВІДСІКІВ

1 – Носовий відсік
2 – Відсік в рульовій стійці
3 – Великий кормовий рундук
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F30BETL |
YAMAHA F25GETL |
|
|---|---|---|---|
| Typ silnika | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
| Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 65.1 mm |
| Max. moc silnika | 29.4 kW (40 к.с.) @5500 об/хв | 22.1 kW (30 к.с.) @5500 об/хв | 18.4 kW (25 к.с.) @5500 об/хв |
| Układ paliwowy | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
| Systema smarowanie | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
| Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1") | L: 536 mm (21.1") | L: 553 mm (21.8") |
| Waga | 98.0 kg | 98.0 kg | 64.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
| Układ sterowniczy | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
| System regulacji trymu i nachylenia | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |