Cennik MERCURY 2023
Aktualny od 06.02.2023r.
Czterosuw
Silniki zaburtowe
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Pawęż mm |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
System trymowania |
Promotions |
Brutto PLN |
Four-stroke |
F2.5 MH |
2.5 / 1.8 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
17.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 200 |
4 300 |
F3.5 MH |
3.5 / 2.6 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
17.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 620 |
4 950 |
F3.5 MLH |
3.5 / 2.6 |
85.0 |
1-cylinder, OHV |
18.5 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
4 760 |
4 950 |
F4 MH |
4 / 2.9 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 200 |
5 860 |
F4 MLH |
4 / 2.9 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 550 |
5 860 |
F5 MH |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
5 950 |
6 400 |
F5 MLH |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 050 |
6 400 |
F5 MLHA |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
6 900 |
F5 MLHA Sail |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
6 600 |
7 100 |
F5 MH LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
|
7 100 |
F5 MLH LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
|
7 100 |
F5 MLHA LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
27.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
7 800 |
F5 MXLHA LPG |
5 / 3.7 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
29.0 |
635 |
Rumpel |
Ręczny |
4 A |
Ręczny |
|
7 800 |
F6 MH |
6 / 4.4 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
25.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 500 |
7 000 |
F6 MLH |
6 / 4.4 |
123.0 |
1-cylinder, OHV |
26.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
– |
Ręczny |
6 500 |
7 000 |
F8 MH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
38.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
10 250 |
11 280 |
F8 MLH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
39.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
10 250 |
11 280 |
F8 EH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
11 500 |
12 280 |
F8 ELH |
8 / 5.9 |
209.0 |
L2, SOHC |
42.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
11 500 |
12 280 |
F9.9 MH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
38.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
11 500 |
13 000 |
F9.9 MLH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
39.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
11 500 |
13 000 |
F9.9 MLH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
14 100 |
15 060 |
F9.9 EH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
40.5 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
13 100 |
14 530 |
F9.9 ELH |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
41.5 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
13 100 |
14 530 |
F9.9 ELH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
15 000 |
16 090 |
F9.9 ELH CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Power Tilt |
|
18 150 |
F9.9 E |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
43.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
|
– |
F9.9 EL |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
44.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
|
15 800 |
F9.9 EL CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Ręczny |
15 600 |
17 320 |
F9.9 ELPT CT |
9.9 / 7.3 |
209.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
6 A |
Power Tilt |
|
19 380 |
F10 MH EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
12 950 |
14 500 |
F10 MLH EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
12 950 |
14 500 |
F10 E EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 500 |
17 300 |
F10 EL EFI |
10 / 7.4 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 500 |
17 300 |
F15 MH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
13 500 |
14 500 |
F15 MLH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
13 800 |
15 150 |
F15 EH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
14 900 |
16 800 |
F15 ELH EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
15 100 |
16 800 |
F15 ELHPT EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
52.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power tilt |
|
– |
F15 E EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 500 |
18 000 |
F15 EL EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 500 |
18 000 |
F15 ELPT EFI |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
50.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
18 500 |
20 000 |
F20 MH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
15 000 |
16 800 |
F20 MLH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
15 000 |
16 800 |
F20 EH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 200 |
18 500 |
F20 ELH EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
49.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
16 300 |
18 400 |
F20 ELHPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
53.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
18 500 |
20 500 |
F20 E EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
47.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
17 800 |
19 750 |
F20 EL EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
48.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Ręczny |
17 800 |
19 700 |
F20 EPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
50.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
19 700 |
21 700 |
F20 ELPT EFI |
20 / 15 |
333.0 |
L2, SOHC |
51.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
12 A |
Power Tilt |
19 700 |
21 700 |
F25 MH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
59.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
22 090 |
F25 MLH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
22 090 |
F25 EH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
– |
F25 ELH EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
68.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
– |
F25 ELHPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
69.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
– |
F25 E EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
25 700 |
F25 EL EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
61.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Ręczny |
|
25 700 |
F25 EPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
66.0 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
– |
F25 ELPT EFI |
25 / 18.4 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
27 800 |
F30 MH GA EFI |
30 / 22.1 |
526.0 |
L3, SOHC |
78.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
23 580 |
F30 MH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
24 750 |
F30 MLH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
60.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
24 750 |
F30 ELH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
25 110 |
F30 EXLH GA EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
68.0 |
635 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
– |
F30 ELHPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
70.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
26 910 |
F30 EPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
66.5 |
381 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
28 900 |
F30 ELPT EFI |
30 / 22.1 |
500.0 |
L3, SOHC |
67.5 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
28 900 |
F30 ELPT CT EFI |
30 / 22.1 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Zdalny |
Ręczny i elektryczny |
15 A |
Power Trim |
|
31 500 |
F40 MH CARB |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
97.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
29 900 |
F40 MLH CARB |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
opcja |
Ręczny |
|
29 900 |
F40 ELH GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
99.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny i elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
|
34 000 |
F40 ELHPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
105.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Ręczny i elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
35 500 |
F40 E GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
97.0 |
381 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 400 |
F40 EL GA EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
98.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 700 |
F40 EPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
104.5 |
381 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 500 |
F40 ELPT EFI |
40 / 29.4 |
747.0 |
L3, SOHC |
105.5 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
33 500 |
F40 ELHPT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
105.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
39 500 |
F40 ELPT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
117.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
36 200 |
F40 ELPT CT EFI |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
37 500 |
F50 ELHPT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
35 500 |
37 900 |
F50 ELPT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
34 500 |
36 200 |
F50 ELPT CT EFI |
50 / 36.8 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
37 800 |
F60 ELHPT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
39 000 |
42 400 |
F60 ELPT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
112.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
38 500 |
40 000 |
F60 ELPT CT EFI |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
|
41 500 |
F80 ELHPT EFI |
80 / 59 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
58 500 |
F80 ELPT EFI |
80 / 59 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
56 500 |
F100 ELHPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F100 ELPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
62 000 |
F100 EXLPT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
62 000 |
F100 ELPT CT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F100 EXLPT CT EFI |
100 / 74 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 500 |
F115 ELHPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
66 100 |
F115 ELPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 900 |
F115 EXLPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
63 900 |
F115 ELPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F115 EXLPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F115 ECXLPT CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
|
65 900 |
F150 L EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
78 800 |
F150 XL EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
211.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
78 800 |
F150 CXL EFI |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
211.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
|
79 800 |
PRO XS
Silniki zaburtowe do szybkich i lekkich łodzi
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Shaft length |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
Trim system |
Brutto PLN |
Four-stroke PRO XS |
F115 PRO XS ELHPT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 300 |
F115 PRO XS L EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
163.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
67 500 |
F115 PRO XS XL EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
67 500 |
F115 PRO XS L CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
170.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 000 |
F115 PRO XS XL CT EFI |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
172.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35A |
Power Trim |
69 000 |
F150 PRO XS L |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60A |
Power Trim |
82 500 |
F150 PRO XS XL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60A |
Power Trim |
82 500 |
SEAPRO
Silniki zaburtowe do użytku komercyjnego
MODEL |
HP / kW |
Pojemność cm³ |
Typ silnika |
Waga kg |
Shaft length |
Układ sterowania |
Rozruch |
↯ |
Trim system |
Brutto PLN |
Four-stroke SeaPro |
F15 SEA PRO MH |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
45.0 |
381 |
Rumpel |
Ręczny |
OP |
Ręczny |
15 900 |
F15 SEA PRO MLH |
15 / 11 |
333.0 |
L2, SOHC |
46.0 |
508 |
Rumpel |
Ręczny |
OP |
Ręczny |
15 900 |
F40 SEA PRO ELH GA |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
43 800 |
F40 SEA PRO ELHPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
44 300 |
F40 SEA PRO ELPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
40 500 |
F40 SEA PRO EXLPT |
40 / 29.4 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
119.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
40 900 |
F60 SEA PRO ELH GA |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Pneumatyczny Gas Assist |
48 900 |
F60 SEA PRO ELHPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Rumpel Mid-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
50 300 |
F60 SEA PRO EXLHPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
119.0 |
635 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
50 300 |
F60 SEA PRO ELPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
45 000 |
F60 SEA PRO EXLPT |
60 / 45 |
995.0 |
L4, SOHC, 8v |
118.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
18 A |
Power Trim |
45 000 |
F115 SEA PRO ELHPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
508 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
74 000 |
F115 SEA PRO EXLHPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Rumpel Big-Tiller |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO ELPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
165.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO EXLPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F115 SEA PRO ECXLPT |
115 / 85 |
2100.0 |
L4, SOHC, 8v |
169.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
35 A |
Power Trim |
68 000 |
F150 SEA PRO L |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
206.0 |
508 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
F150 SEA PRO XL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
F150 SEA PRO CXL |
150 / 110 |
3000.0 |
L4, SOHC, 8v |
213.0 |
635 |
Zdalny |
Elektryczny |
60 A |
Power Trim |
81 500 |
* Podana waga dotyczy najlżejszej wersji modelu, z wyłączeniem oleju silnikowego, olinowania i śmigła.
** Zawartość może zostać zmieniona przez producenta bez wcześniejszego powiadomienia.
SYMBOLE SILNIKÓW ZABURTOWYCH MERCURY
F – Czterosuwowy silnik zaburtowy
H – Rumpel
M – Rozruch tylko ręczny
E – Rozruch elektryczny
PT (power trim) – Hydrauliczny podnośnik silnika
PT (power tilt 15-20 KM) – Elektryczny podnośnik silnika
BT – Big Tiller – wielofunkcyjny rumpel
GA – Gas Assist – siłownik gazowy
CARB – Gaźnikowa wersja silnika
EFI – Wtrysk paliwa
C – Przekładnia lewoskrętna
CF – Biała obudowa
PXS – Silnik w wersji PRO XS
SP – Silnik w wersji Sea Pro
CT – Przekładnia i śruba uciągowa
TM – Gearcase Torque Master
HD – Przekładnia Heavy Duty
AM – Kolumna silnika AMS – Advanced Mid Section
SM – Kolumna silnika CMS- Conventional Mid Section
DS – Manetka cyfrowa
JP – Silnik przystosowany do Joystick Piloting
Sail – A series of motors specially designed for use as an auxiliary motor on yachts
SP – Sea Pro – Motor series for commercial use
PXS – ProXS – A series of motors for light and fast boats |
Długość wału:
Brak oznaczeń – 381 mm
L – długa stopa 508 mm
XL – extra długa stopa 635 mm
XXL – super długa stopa 762 mm
XXXL – 889 mm |
AKCESORIA DO SILNIKÓW ZABURTOWYCH MERCURY
Możesz kupić silnik zaburtowy MERCURY w naszym sklepie, a nasi eksperci skonsultują i dobiorą kompatybilny pakiet silnikowy do Twojej łodzi lub jachtu. Zadzwoń do nas, mamy duży wybór oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Mercury, wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (sprzęt wędkarski, system rozrywki (audio), dodatkowe oświetlenie i wiele innych), po czym przetestują go w serwisie lub na wodzie …
2021 QUICKSILVER Części i akcesoria morskie
Oglądaj/pobierz (PDF)
Wyposażenie opcjonalne