YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA

YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
YAMAHA XF450ESA / LXF450ESA
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Integrated Digital Electric Steering (DES)

Yamaha F450AVTE / FL450AVTE

Kupić bardzo sprawny czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA XF450ESA (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LXF450ESA (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha XF450ESA (F450AVTE) / LXF450ESA (FL450AVTE), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów331.0 kW / 450 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa144.8 litry/godzinę @6000 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / UkładBardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT
Pojemność skokowa silnika5559 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.0 mm
Stopień sprężania12.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyBezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego7.8 ℓ (z wymianą filtra) / 7.5 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaILMAR7H-9
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator102 A (ładowanie akumulatora: 96 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania poniżej 2500 obr/min

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES)
Kąt skrętu silnika zaburtowego31° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe28.5" (724 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -4° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego73°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni1.79 (25/14)
Objętość oleju w przekładni⭮ — 1.950 ℓ / ⭯ — 1.830 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaT / TL
Długość kolumnyE: 894 mm (35.2 inch)
Wysokość pawęży łodziE: 889 mm
Masa ze śrubą468.0 kg
0

Your Cart