Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA LF175XCA (FL175CETX), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha LF175XCA, wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.
| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 128.7 kW / 175 KM | 
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min | 
| Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min | 
| Zużycie paliwa | 62.2 litry/godzinę @6000 obr/min | 
| Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 
| Pojemność skokowa silnika | 2785 cm³ | 
| Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 
| Stopień sprężania | 10.3 :1 | 
| Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa | 
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | 
| Zbiornik paliwowy | — | 
| System smarowania | Mokra miska olejowa | 
| Pojemność oleju silnikowego | 4.5 ℓ (z wymianą filtra) / 4.3 ℓ (bez wymiany filtra) | 
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI | 
| Rozrząd zapłonu | — | 
| Świeca zapłonowa | LFR6A-11 | 
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | 
| Cewka prądowa / alternator | 50 A | 
| Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie | 
| Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej | 
| Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | 
| Kąt skrętu silnika zaburtowego | 32° od środka, w lewo i prawo | 
| Centrum serwisowe | 26″ (660 mm)  | 
| Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny | 
| Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja | 
| Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° | 
| Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° | 
| Układ biegów | F-N-R | 
| Przełożenie przekładni | 1.86 (26/14) | 
| Objętość oleju w przekładni | 0.980 ℓ | 
| Obracanie śruby | Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| Piasta śmigła | ML, ML1, TL | 
| Długość kolumny | X: 643 mm (25.3 inch) | 
| Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm | 
| Masa ze śrubą | 228.0 kg |