GRAND G580

105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580
105 327 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G580

GRAND Golden Line G580

Nadmuchiwana łódź RIB GRAND Golden Line G580 ma nowoczesny wygląd i tradycyjny design serii GRAND Golden Line. Tradycyjnie szczególną uwagę zwrócono na ergonomię, optymalny stosunek pojemności pasażerów. Idealnie zaprojektowana przestrzeń dla 12 pasażerów i ich komfort. Ponton RIB GRAND Golden Line G580 wykazał już doskonałe wyniki pod względem zdolności żeglugowej i nośności. Co osiąga się dzięki wysokiej stępce dna typu głębokiego V, skutecznych kształtach kadłuba i przemyślanemu projektowi łodzi jako całości.

Nadmuchiwana tuba łodzi składa się z 5 sekcji i jest wyposażony w dwa zawory do awaryjnego obniżania ciśnienia. Wykonana jest z PVC o gęstości tkaniny 1400 g/m², o żywotności ponad 10 lat lub z tkaniny HYPALON (ORCA, Francja) – o żywotności 30 lat. HYPALON jest odporny na działanie promieniowania ultrafioletowego słonecznego, warunków pogodowych, odporny na chemikalia, produkty naftowe i zwiększona odporność na ścieranie.
Tkanina balonu i kadłub łodzi z włókna szklanego mają dużą paletę kolorów, tapicerkę można zamówić w różnych kombinacjach kolorystycznych, w tym dwukolorowych, w celu nadania łodzi wyjątkowości.
Naszymi charakterystycznymi kolorami są jasnoszare tuby i włókno szklane białego koloru .

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 585
Długość kokpitu 427
Szerokość łodzi 247
Szerokość kokpitu 145
Średnica komóry 50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 68
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 47
Waga suchej łodzi 535
Ladowność 1200
Załoga 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa91
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 130
Max. waga silnika 250
Wysokość pawęży 508
Kąt stępki (srodek/rufa) 20°/17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC, D
Rozmiar opakowania №1578×225×117
Rozmiar opakowania №2143×112×125
Rozmiar opakowania №3105×62×91
Waga łódzi w opakowaniu650

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (91 l)
6 – Przedział w konoli pasażera
7,8 – Pojemna komora rufowa
9 – Dwa pojemniki na line cumownicze

RSUNEK ŁODZI

1. Kadłub z włókna szklanego
2. Tuba pompowana
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zawór napełniający
5. Komora dziobowa z podnośnikami gazowymi i miękką poduszką
6. Uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej z odpływem
7. Dwa duże szpigaty do odprowadzania wody z kokpitu
8. Komora rufowa / rufowa kanapa z miękką poduszką
9. Rufowe knagi chowane ze stali nierdzewnej
10. Pojemniki dla przechowania lin cumowniczych
11. Hak holowniczy do mocowania fału narciarza i wakeboardera (główny na łuku nawigacyjnym)
12. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
13. Ucho w kształcie U do podnoszenia łodzi za pomocą żurawia i żurawia ramowego
14. Plastikowe zakończenie tuby
15. Platforma dziobowa kotwiczna
16. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
17. Konsola sterownicza CL-22 z przednim pdwojnym miękkim siedzeniem, schowkiem, przednią szybą i poręczem
18. Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą oraz dwoma uchwytami na kubki
19. Kanapa rufowa
20. Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
21. Kingston – korek spustowy wody zęzowej
22. Zawór spustowy kokpitu
23. Zewnętrzna podkładka pawęży dla silników zaburtowych

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola sterownicza CL-22 z przednim miękkim siedzeniem,schowkiem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Pojemna komora rufowa
  • Dwie komry na rufie do przechowywania lin cumowniczych
  • Układ paliwowy (91 l)
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy na rufie z schodami ze stali
  • Sandek zdejmowany dzibowy z poduszkami \ Zdejmowany stolik na podporze
  • Rozszezenie dla dziobowego sandeku z poduszkami
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA VF150LA

YAMAHA VF150LA

YAMAHA F150LCA

YAMAHA F150LCA

YAMAHA F150LB

YAMAHA F150LB

YAMAHA F130LA

YAMAHA F130LA

YAMAHA VF115LA

YAMAHA VF115LA

YAMAHA F115LB

YAMAHA F115LB

YAMAHA F100LB

YAMAHA F100LB
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy SOHC
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2785 cm³ 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 94.0 × 96.2 mm 81.0 × 88.9 mm 81.0 × 88.9 mm 81.0 × 88.9 mm 81.0 × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM 95.6 kW / 130 KM 84.6 kW / 115 KM 84.6 kW / 115 KM 73.6 kW / 100 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch) L: 516 mm (20.3 inch)
Waga 223.0 kg 226.0 kg 222.0 kg 176.0 kg 176.0 kg 175.0 kg 162.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart