Nadmuchiwana łódź RIB GRAND Golden Line G580 ma nowoczesny wygląd i tradycyjny design serii GRAND Golden Line. Tradycyjnie szczególną uwagę zwrócono na ergonomię, optymalny stosunek pojemności pasażerów. Idealnie zaprojektowana przestrzeń dla 12 pasażerów i ich komfort. Ponton RIB GRAND Golden Line G580 wykazał już doskonałe wyniki pod względem zdolności żeglugowej i nośności. Co osiąga się dzięki wysokiej stępce dna typu głębokiego V, skutecznych kształtach kadłuba i przemyślanemu projektowi łodzi jako całości.
Nadmuchiwana tuba łodzi składa się z 5 sekcji i jest wyposażony w dwa zawory do awaryjnego obniżania ciśnienia. Wykonana jest z PVC o gęstości tkaniny 1400 g/m², o żywotności ponad 10 lat lub z tkaniny HYPALON (ORCA, Francja) – o żywotności 30 lat. HYPALON jest odporny na działanie promieniowania ultrafioletowego słonecznego, warunków pogodowych, odporny na chemikalia, produkty naftowe i zwiększona odporność na ścieranie.
Tkanina balonu i kadłub łodzi z włókna szklanego mają dużą paletę kolorów, tapicerkę można zamówić w różnych kombinacjach kolorystycznych, w tym dwukolorowych, w celu nadania łodzi wyjątkowości.
Naszymi charakterystycznymi kolorami są jasnoszare tuby i włókno szklane białego koloru .
| Długość łodzi | 585 |
| Długość kokpitu | 427 |
| Szerokość łodzi | 247 |
| Szerokość kokpitu | 145 |
| Średnica komóry | 50 |
| Liczba komór tuby | 5 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | 68 |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 47 |
| Waga suchej łodzi | 535 |
| Ladowność | 1200 |
| Załoga | 12 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 91 |
| Ilość silników | 1 |
| Polecalna moc silnika | 130 |
| Max. waga silnika | 250 |
| Wysokość pawęży | 508 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | C, D |
| Rozmiar opakowania №1 | 578×225×117 |
| Rozmiar opakowania №2 | 143×112×125 |
| Rozmiar opakowania №3 | 105×62×91 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 650 |
SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (91 l)
6 – Przedział w konoli pasażera
7,8 – Pojemna komora rufowa
9 – Dwa pojemniki na line cumownicze
RSUNEK ŁODZI

1. Kadłub z włókna szklanego
2. Tuba pompowana
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zawór napełniający
5. Komora dziobowa z podnośnikami gazowymi i miękką poduszką
6. Uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej z odpływem
7. Dwa duże szpigaty do odprowadzania wody z kokpitu
8. Komora rufowa / rufowa kanapa z miękką poduszką
9. Rufowe knagi chowane ze stali nierdzewnej
10. Pojemniki dla przechowania lin cumowniczych
11. Hak holowniczy do mocowania fału narciarza i wakeboardera (główny na łuku nawigacyjnym)
12. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
13. Ucho w kształcie U do podnoszenia łodzi za pomocą żurawia i żurawia ramowego
14. Plastikowe zakończenie tuby
15. Platforma dziobowa kotwiczna
16. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
17. Konsola sterownicza CL-22 z przednim pdwojnym miękkim siedzeniem, schowkiem, przednią szybą i poręczem
18. Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą oraz dwoma uchwytami na kubki
19. Kanapa rufowa
20. Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
21. Kingston – korek spustowy wody zęzowej
22. Zawór spustowy kokpitu
23. Zewnętrzna podkładka pawęży dla silników zaburtowych
YAMAHA VF150LA |
YAMAHA F150LC |
YAMAHA F150LCB |
YAMAHA F150LCA |
YAMAHA F130LA |
YAMAHA VF115LA |
YAMAHA F115LB |
YAMAHA F100LB |
|
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy SOHC |
| Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm |
| Max. moc silnika | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 95.6 kW / 130 KM | 84.6 kW / 115 KM | 84.6 kW / 115 KM | 73.6 kW / 100 KM |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
| Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
| Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) |
| Waga | 223.0 kg | 237.0 kg | 240.0 kg | 226.0 kg | 176.0 kg | 176.0 kg | 175.0 kg | 162.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
| Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
| System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |