GRAND Golden Line G500 – Niezwykle ciekawy RIB segmentu premium w gamie modeli GRAND. Model G500 ma najlepszą ergonomię, wygląd i osiągi nie tylko wśród łodzi GRAND, ale także spośród wszystkich innych na rynku.
G500 okazał się bardzo pojemny i przy długości 5 metrów będzie niekwestionowanym liderem wśród RIB-ów, a także wśród tradycyjnych łodzi tej wielkości będzie miał niewielu konkurentów.
Stanowisko sternika jest dobrze zaprojektowane i wygodne, a reszta kokpitu z pewnością zaspokoi potrzeby pasażerów.
Ten nowy, innowacyjny model może zmienić Twoje oczekiwania w zakresie osiągów, rodzinnej przyjemności i bezpieczeństwa.
Łódź GRAND G500 jest dostępna z tubami wykonanymi z PVC lub HYPALON.
Grand Golden Line G500 to wyjątkowo prestiżowa łódź. Ten RIB jest idealny dla zamożnych i entuzjastów sportów wodnych. Z powodzeniem może być również wykorzystywany do dynamicznych spacerów, wodnych przejażdżek, holowania narciarza czy wakeboardera. Także Grand Golden Line G500 może być pomocny przy organizacji zawodów w sportach wodnych, jako jednostka sędziowska, trenerska czy ratownicza.
Długość łodzi | 500 |
Długość kokpitu | 332 |
Szerokość łodzi | 230 |
Szerokość kokpitu | 128 |
Średnica komóry | 46-50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 61 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 43 |
Waga suchej łodzi | 435 |
Ladowność | 800 |
Załoga | 8 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 91 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 100 |
Max. waga silnika | 190 |
Wysokość pawęży | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 21° / 18° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C, D |
Rozmiar opakowania №1 | 502×220×101 |
Rozmiar opakowania №2 | 120×91.5×113 |
Waga łódzi w opakowaniu | 550 |
SCHEMAT ŁÓDZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (91 l)
6,7 – Pojemna komora rufowa
YAMAHA F115LB |
YAMAHA VF115LA |
YAMAHA F100LB |
YAMAHA VF90LA |
YAMAHA F70AETL |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy SOHC |
Pojęmność silniku | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 996 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 65.0 × 75.0 mm |
Max. moc silnika | 84.6 kW / 115 KM | 84.6 kW / 115 KM | 73.6 kW / 100 KM | 66.2 kW / 90 KM | 51.5 kW / 70 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 560 mm (22.0 inch) |
Waga | 175.0 kg | 176.0 kg | 162.0 kg | 162.0 kg | 119.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |