GRAND Golden Line G340N – Zachowując klasyczny styl G340 i doskonałe wykonanie, dodaliśmy kilka wspaniałych nowych funkcji do naszego wszechstronnego modelu.
Jednocześnie G340N pozostaje bardzo lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź tender.
Jaka jest właściwie różnica między nowym G340N a klasycznym modelem G340?
Główne zalety nowego G340 to:
Bardziej przestronny kokpit.
Ulepszona ergonomiczna konsola sterownicza, deska rozdzielcza może teraz mieć zainstalowany do 7-calowy GPS. Konsola może być montowana podwójnie lub pojedynczo. Dodatkowo wyposażony jest w przednią szybę i uchwyt na kubek.
Duża platforma dziobowa z wbudowanymi światłami nawigacyjnymi.
Pełnowymiarowy maszt narciarski, niespotykany w wielu RIB-ach tej wielkości.
Łódź ma dużo miejsca we wszystkich szafkach wokół, aby zabezpieczyć rzeczy osobiste.
| Długość łodzi | 325 |
| Długość kokpitu | 260 |
| Szerokość łodzi | 175 |
| Szerokość kokpitu | 80 |
| Średnica komóry | 45 |
| Liczba komór tuby | 3 |
| Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
| Wysokość deski | н/д |
| Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | н/д |
| Waga suchej łodzi | 132 |
| Ladowność | 480 |
| Załoga | 4 |
| Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 42 |
| Ilość silników | 1 |
| Polecalna moc silnika | 30 |
| Max. waga silnika | 105 |
| Wysokość pawęży | 508 |
| Kąt stępki (srodek/rufa) | 18° / 17° |
| Rodzaj dna | RIB |
| Kategoria łodzi | B |
| Rozmiar opakowania №1 | 304х129х82 |
| Rozmiar opakowania №2 | 83х81х51 |
| Rozmiar opakowania №3 | 114х84х58 |
| Waga łódzi w opakowaniu | 180 |

1 – Schowek na kotwice
2 – Pojemny schowek dziobowy
3 – Schowek w konsoli sterowniczej
4 – Przedział na zbiornik paliwa (40 l)
5 – Główny schowek rufowy

1 – Wzmocniony kadłub z włókna szklanego o średnim V z „High Step Hull” (HSH), zwiększoną powierzchnią kokpitu „DART Hull” i przedłużeniem pawęży „Dovetail”
2 – 3-sekcyjna tuba nadmuchiwana o zmiennej średnicy „DART”
3 – Listwa odbojowa z deflektorem wody
4 – Konsola sterownicza CL-31 z małym schowkiem i szybą przednią; z deską rozdzielczą (możliwość umieszczenia wyświetlacza wielofunkcyjnego do 7′)
5 – Kierownica, układ kierowniczy mechaniczny (T71), linka sterownicza (M66)
6 – Schowek dziobowy
7 – Konsola sterownicza z bocznym siedzeniem (opcja)
8 – Zintegrowana tylna kanapa
9 – Platforma dziobowa do cumowania i/lub kotwiczenia z chowaną knagą (oraz światłami nawigacyjnymi LED – jeśli wybrano pakiet elektryczny)
10 – Miękka podłoga antypoślizgowa SeaDeck
11 – Uchwyt dziobowy
12 – Boczne uchwyty bezpieczeństwa
13 – Dwa relingi bezpieczeństwa po bokach tylnej kanapy na nadmuchiwanym balonie
14 – Dwie tylne knagi chowane wykonane z polerowanej stali nierdzewnej
15 – Węzły holownicze w kształcie litery D
16 – Zawór nadciśnieniowy bezpieczeństwa
17 – Maszt do holowania narciarza
18 – Wyjście węża falistego z przestrzeni międzypokładowej do ukrytego montażu urządzeń komunikacyjnych
19 – Wzmocniona pawęż
20 – Włókno szklane kończy balon ze stopniem
YAMAHA F25GES |
YAMAHA F20GEPS |
YAMAHA F20GES |
YAMAHA F15CES |
|
|---|---|---|---|---|
| Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
| Pojęmność silniku | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 362 cm³ |
| Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 × 65.1 mm | 65.0 × 65.1 mm | 65.0 × 65.1 mm | 63.0 × 58.1 mm |
| Max. moc silnika | 18.4 kW / 25 KM | 14.7 kW / 20 KM | 14.7 kW / 20 KM | 11.0 kW / 15 KM |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | 1 gaźnik |
| Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
| Długość Dead-wood | S: 424 mm (16.7 inch) | S: 429 mm (16.9 inch) | S: 424 mm (16.7 inch) | S: 438 mm (17.2 inch) |
| Waga | 56.0 kg | 61.0 kg | 56.0 kg | 52.0 kg |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
| Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
| System regulacji trymu i nachylenia | Ręczny | Elektrohydrauliczny system regulacji trymu w pozycji statycznej | Ręczny | Ręczny |
| więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |