GRAND D600D

128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D
128 438 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND D600D

GRAND Drive Line D600D

Główną cechą, która sprawia, że łódź RIB GRAND D600D jest tak wyjątkowo modułowy. Prosty i duży otwarty pokład pozwala na łatwe przekształcenie łodzi w trzy różne pod względem warunków użytkowania modyfikacje — LUX, ACTIVE i DRIVE. Przy takim samym dolnym kadłubie we wszystkich trzech wersjach osiągi pozostają na tej samej najwyższej jakości. Ta sama efektowna i poręczna konsola sterownicza i pokład zapewniają niezmienność stylu całej łodzi. Podstawowe zasady projektowania i konstrukcji są gotowe do uprawiania wszystkich rodzajów sportów wodnych – jazdy adrenalinowej, wakeboardingu, jazdy na nartach wodnych, nurkowania, wędkowania, rozstania i relaksu. GRAND DRIVE istnieje dla tych, którzy szukają czegoś nowego, świeżego i wyjątkowego. Wszystko to znajdziesz w naszej łodzi DRIVE 600, bez względu na to, jaką aktywność preferujesz lub do czego potrzebujesz tej łodzi, spełni ona Twoje oczekiwania, ponieważ została zaprojektowana z pomocą opinii naszych klientów w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem .

Ta modyfikacja to pierwsza taksówka, która pojawia się w naszej ogromnej ofercie GRAND RIB. Ten sam kadłub D600 zapewnia dużą prędkość i stabilność, ale z nowymi pięcioma pojedynczymi siedzeniami dżokeja ta wersja DRIVE jest idealna do zabawy dla Twoich przyjaciół, rodziny lub turystów. Nasze nowe fotele pasażera, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, pozostają przytulne, użyteczne i stylowe w nasz wyjątkowy GRAND sposób.

W porównaniu z innymi modyfikacjami, D600 Drive jest specjalnie zaprojektowany do bezpiecznych rejsów grupowych.
Mamy wiele funkcji, które mogą sprawić, że Twoi pasażerowie poczują się świetnie.
Wygodne fotele Joy z najwyższej półki dla Twoich podróżników, których wewnętrzna sucha przestrzeń może być wykorzystana do przechowywania rzeczy osobistych.
A co z miejscem sternika? Zajmij najwygodniejszą pozycję – stojącą lub siedzącą – obie są bardzo praktyczne dla kierowcy.
Zainstaluj maksymalnie możliwy silnik zaburtowy o mocy 150 KM, aby poczuć prawdziwy napęd.
Łódź wyposażona jest w zbiornik paliwa o pojemności 140 l. Wystarczy na 4-5 godzin ekscytujących rejsów.
Nie zapomnij o możliwości wyposażenia łodzi w system natrysku wodnego, który jest dostarczany z 45-litrowym zbiornikiem na wodę.

Podsumowując, D600Drive to szybka, wygodna i bezpieczna jednostka pływająca.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 612
Długość kokpitu 440
Szerokość łodzi 250
Szerokość kokpitu 154
Średnica komóry 50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski 73
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) 50
Waga suchej łodzi 626
Ladowność 1110
Załoga 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa140
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 130
Max. waga silnika 250
Wysokość pawęży 635
Kąt stępki (srodek/rufa) 22° / 22°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC
Rozmiar opakowania №1624х224х124
Rozmiar opakowania №2105х95х125
Rozmiar opakowania №3120х60х960
Waga łódzi w opakowaniu746

SCHEMAT SCHOWKÓW

1 — Schowek dla kotwicy (13 l)
2 — Schowek dziobowy (105 l)
3 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga (270 l)
4 — Zbiornik paliwa (140 l)
5 — Komory rufowe (2×153 л)
6 — Boczne rufowe schowki (2×100 l)

RYSUNEK ŁODZI


1 — Kadłub z włókna szklanego, głębokie - V
2 — 5-komorowy pompowany balon
3 — Wzmocniona linia odbojowa z dzielnikiem wody
4 — Uchwyty bezpieczeństwa
5 — Sportowe siedzenie dla pasażerów
6 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga
7 — Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
8 — Kanapa rufowa / Boczne rufowe schowki
9 — Rufowy reling bezpieczeństwa
10 — Lewa i prawa rufowa komora
11 — Dziobowe knagi cumownicze
12 — Platforma dziobowa kotwicy
13 — Schowek dla kotwicy
14 — Schowek dziobowy z zdejmowanymi poduszkami
15 — Zawór dla pompowania
16 — Zawór nadmiernej presji
17 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika dla pasażera SS-01
18 — Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
19 — Rufowa platforma dla kąpieli z włókna szklanego
20 — Rufowe knagi cumownicze
21 — Rufowa platforma dla kąpieli z drabinką do wyciąganie się z wody i poręczem

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocniona kadłub z włókna szklanego typu "Ultra Deep V" z systemem HSH (High-Step-Hull)
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma kotwicy dziobowej i dwie knagi ze stali nierdzewnej
  • Forpik dziobowy- schowek dla kotwicy z miękką poduską zdejmowaną
  • Pojemna komora dziobowa z miękkimi poduszkami zdejmowanymi
  • Konsola kierownicza CL-26 z przednią szybą i poręczem
  • Regulowany fotel sportowy dla kierowcy SS-01
  • Kanapa rufowa z miękkimi poduszkami, wysokimi zdejmowanymi oparciami siedzeń i dwoma bocznymi szafkami
  • Pięć pojedynczych foteli Dżokejowych SS-02 ze zintegrowanymi suchymi schowkami i przednim poręczem dla pasażerów
  • Dwie szafki boczne
  • Dwa duże schowki rufowe
  • Zintegrowany system zbiorników paliwa 140l
  • Rura karbowana pomiędzy przestrzeniami pokładów dla ukrytego montazu komunikacji
  • Luk inpekcyjny pokładowy
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Przednie poduszki zdejmowane
  • Zdejmowany sandek rufowy z poduszkami + dwie poduszki rufowe
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Platformy rufowe z stali nierdzewnej. drabina do wyciągania z wody
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki/ochrona tuby
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Pokrowiec na konsole \ kanapa rufowa

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA VF150XA

YAMAHA VF150XA

YAMAHA F150XB

YAMAHA F150XB

YAMAHA F130XA

YAMAHA F130XA

YAMAHA VF115XA

YAMAHA VF115XA

YAMAHA F115XB

YAMAHA F115XB
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2670 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 × 96.2 mm 94.0 × 96.2 mm 81.0 × 88.9 mm 81.0 × 88.9 mm 81.0 × 88.9 mm
Max. moc silnika 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM 95.6 kW / 130 KM 84.6 kW / 115 KM 84.6 kW / 115 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3 inch)
Waga 227.0 kg 227.0 kg 180.0 kg 180.0 kg 179.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart