GRAND Drive Line D600 ACTIVE
Seria GRAND DRIVE ustawia poprzeczkę dla każdego entuzjasty RIB. Zanurz się w zadziwiającą wydajność i zwinność naszej nowej, świeżej i kultowej linii modeli. GRAND DRIVE zapewnia pełną równowagę stabilności, praktyczności i komfortu w estetycznym opakowaniu. GRAND stworzył nową, odświeżającą linię, wykorzystując dynamiczny sportowy design, aby zadowolić poszukiwaczy mocnych wrażeń bezkompromisowymi osiągami i unikalnymi właściwościami. GRAND DRIVE został specjalnie zaprojektowany dla tych, którzy poszukują świeżego, nowatorskiego wyglądu. GRAND DRIVE otwiera nową generację łodzi, a dzięki swojej modułowej konstrukcji pozwala, aby pakiet był prosty w użyciu, pozostając jednocześnie niezwykle wszechstronnym.
Ta wersja z łatwością wprowadzi Cię w buty pilota wyścigowego. Poczuj pęd, falę, występ i jak adrenalina wypełnia Twoje żyły. Poczuj się bezpiecznie i swobodnie dzięki dużemu otwartemu pokładowi, dwóm regulowanym sportowym siedzeniom, poręczy konsoli i suchym schowkom, aby przyspieszyć przepływ krwi, wyciskając maksymalną prędkość z 150-konnego silnika, do którego ta łódź jest przeznaczona.
Dynamiczny design GRAND Drive Line D600 ACTIVE został opracowany z myślą o aktywnych sportach wodnych i wędkarstwie.
Nowa konstrukcja kadłuba jest specjalnie dostosowana do wygodnego układania wędek i innych akcesoriów do udanego łowienia.
Jeśli pasjonujesz się agresywną jazdą na falach, z pewnością docenisz regulowane sportowe fotele, które są bardzo wygodne na wzburzonym morzu, ponieważ główny ciężar kompensują nogi, a nie plecy.
Nawiasem mówiąc, solidny, trwały i elegancki (wykonany ze stali nierdzewnej i pokryty czarnym proszkiem) to wszystko o maszcie do holowania nart wodnych z wszechstronnym światłem na górze.
Jednocześnie tylna kanapa wyposażona w miękkie poduszki i wysokie oparcie predysponuje do spokojnego relaksu podziwiania bezkresu wody i nieba.
Wśród innych funkcji:
Długość łodzi | 612 |
Długość kokpitu | 440 |
Szerokość łodzi | 250 |
Szerokość kokpitu | 154 |
Średnica komóry | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 72 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 48 |
Waga suchej łodzi | 596 |
Ladowność | 1110 |
Załoga | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 140 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 130 |
Max. waga silnika | 250 |
Wysokość pawęży | 635 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 22° / 22° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 | 624х224х124 |
Rozmiar opakowania №2 | 105х95х125 |
Rozmiar opakowania №3 | 120х60х960 |
Waga łódzi w opakowaniu | 706 |
SCHEMAT SCHOWKÓW
1 — Schowek dla kotwicy (13 l)
2 — Schowek dziobowy (105 l)
3 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga (270 l)
4 — Zbiornik paliwa (140 l)
5 — Komory rufowe (2×153 л)
6 — Boczne rufowe schowki (2×100 l)
7 — Siedzenie / Przedni schowek konsoli sterowej (50 l)
RYSUNEK ŁODZI
1 — Kadłub z włókna szklanego, głębokie - V
2 — 5-komorowy pompowany balon
3 — Wzmocniona linia odbojowa z dzielnikiem wody
4 — Uchwyty bezpieczeństwa
5 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika SS-01
6 — Schowek w kadłubie, otwierana podłoga
7 — Konsola kierownicza CL-26 ze zdejmowanym przednim siedzeniem z miękką poduszką, przednią szybą i poręczą
8 — Kanapa rufowa / Boczne rufowe schowki
9 — Rufowy reling bezpieczeństwa
10 — Lewa i prawa rufowa komora
11 — Dziobowe knagi cumownicze
12 — Platforma dziobowa kotwicy
13 — Schowek dla kotwicy
14 — Schowek dziobowy z zdejmowanymi poduszkami
15 — Zawór dla pompowania
16 — Zawór nadmiernej presji
17 — Regulowane sportowe siedzenie dla sternika dla pasażera SS-01
18 — Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
19 — Rufowa platforma dla kąpieli z włókna szklanego
20 — Rufowe knagi cumownicze
21 — Rufowa platforma dla kąpieli z drabinką do wyciąganie się z wody i poręczem
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA F130XA |
YAMAHA VF115XA |
YAMAHA F115XB |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm | 81.0 × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 95.6 kW / 130 KM | 84.6 kW / 115 KM | 84.6 kW / 115 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3 inch) |
Waga | 227.0 kg | 227.0 kg | 180.0 kg | 180.0 kg | 179.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |