Kupić bardzo sprawny czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA XF400USA2 (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LXF400USA2 (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha XF400USA2 (F400AST2U) / LXF400USA2 (FL400AST2U), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.
| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 294.2 kW / 400 KM | 
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min | 
| Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min | 
| Zużycie paliwa | 130.6 litry/godzinę @6000 obr/min | 
| Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | Bardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT | 
| Pojemność skokowa silnika | 5559 cm³ | 
| Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.0 mm | 
| Stopień sprężania | 12.3 :1 | 
| Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa | 
| Układ paliwowy | Bezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI) | 
| Zbiornik paliwowy | — | 
| System smarowania | Mokra miska olejowa | 
| Pojemność oleju silnikowego | 7.8 ℓ (z wymianą filtra) / 7.5 ℓ (bez wymiany filtra) | 
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI | 
| Rozrząd zapłonu | — | 
| Świeca zapłonowa | ILMAR7H-9 | 
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | 
| Cewka prądowa / alternator | 104 A (ładowanie akumulatora: 88 A) | 
| Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie | 
| Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania poniżej 2500 obr/min | 
| Układ sterowniczy | Zdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES)  | 
| Kąt skrętu silnika zaburtowego | 31° od środka, w lewo i prawo | 
| Centrum serwisowe | 28.5" (724 mm) | 
| Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)  | 
| Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja | 
| Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° | 
| Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 73° | 
| Układ biegów | F-N-R | 
| Przełożenie przekładni | 1.79 (25/14) | 
| Objętość oleju w przekładni | ⭮ — 1.950 ℓ / ⭯ — 1.830 ℓ | 
| Obracanie śruby | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| Piasta śmigła | T / TL | 
| Długość kolumny | U: 767 mm (30.2 inch) | 
| Wysokość pawęży łodzi | U: 762 mm | 
| Masa ze śrubą | 458.0 kg |