Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA XF375USA (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LXF375USA (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha XF375USA (F375ASTU) / LXF375USA (FL375ASTU), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 279.6 kW / 375 KM |
Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
Zużycie paliwa | 121.0 litry/godzinę @6000 obr/min |
Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | Bardzo sprawny, 4-suwowy, V8, 60°, 32-zaworowy, DOHC z VCT |
Pojemność skokowa silnika | 5559 cm³ |
Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.0 mm |
Stopień sprężania | 12.2 :1 |
Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
Układ paliwowy | Bezpośredni wtryskiwacz paliwa (DFI) |
Zbiornik paliwowy | — |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Pojemność oleju silnikowego | 7.8 ℓ (z wymianą filtra) / 7.5 ℓ (bez wymiany filtra) |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
Rozrząd zapłonu | — |
Świeca zapłonowa | ILMAR7E-9 |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Cewka prądowa / alternator | 104 A (ładowanie akumulatora: 88 A) |
Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania poniżej 2500 obr/min |
Układ sterowniczy | Zdalne: Zintegrowany cyfrowy elektryczny układ kierowniczy (DES) |
Kąt skrętu silnika zaburtowego | 31° od środka, w lewo i prawo |
Centrum serwisowe | 28.5" (724 mm) |
Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie, automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 73° |
Układ biegów | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 1.79 (25/14) |
Objętość oleju w przekładni | ⭮ — 1.950 ℓ / ⭯ — 1.830 ℓ |
Obracanie śruby | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Piasta śmigła | Y / YL |
Długość kolumny | U: 767 mm (30.2 inch) |
Wysokość pawęży łodzi | U: 762 mm |
Masa ze śrubą | 453.0 kg |