Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 220.6 kW / 300 KM (2 szt.) |
Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
Zużycie paliwa | 96.6 litry/godzinę @5500 obr/min (jeden silnik) |
Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | 4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, DOHC z VCT |
Pojemność skokowa silnika | 4169 cm³ |
Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.0 mm |
Stopień sprężania | 10.3 :1 |
Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Zbiornik paliwowy | — |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Pojemność oleju silnikowego | 6.3 ℓ (z wymianą filtra) / 6.0 ℓ (bez wymiany filtra) |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
Rozrząd zapłonu | — |
Świeca zapłonowa | LFR6A-11 |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Cewka prądowa / alternator | 70 A (ładowanie akumulatora: 48 A) |
Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania |
Układ sterowniczy | Zdalne: Zintegrowany cyfrowy układ elektryczny (Buil-in DES) |
Kąt skrętu silnika zaburtowego | 32° od środka, w lewo i prawo |
Centrum serwisowe | 28.5" (724 mm) |
Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -3° do +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 69° |
Układ biegów | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 1.75 (21/12) |
Objętość oleju w przekładni | ⭮ — 0.925 ℓ / ⭯ — 0.885 ℓ |
Obracanie śruby | F300XSB - Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / LF300XSB - Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Piasta śmigła | M, T / ML, TL |
Długość kolumny | X: 640 mm (25.2 inch) |
Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm |
Masa ze śrubą | 288.0 + 288.0 = 576.0 kg |