| Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 220.6 kW / 300 KM (2 szt.) |
| Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
| Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
| Zużycie paliwa | 96.6 litry/godzinę @5500 obr/min (jeden silnik) |
| Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | 4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, DOHC z VCT |
| Pojemność skokowa silnika | 4169 cm³ |
| Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.0 mm |
| Stopień sprężania | 10.3 :1 |
| Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
| Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
| Zbiornik paliwowy | — |
| System smarowania | Mokra miska olejowa |
| Pojemność oleju silnikowego | 6.3 ℓ (z wymianą filtra) / 6.0 ℓ (bez wymiany filtra) |
| System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
| Rozrząd zapłonu | — |
| Świeca zapłonowa | LFR6A-11 |
| Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
| Cewka prądowa / alternator | 70 A (ładowanie akumulatora: 55 A) |
| Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
| Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania |
| Układ sterowniczy | Zdalne: Hydrauliczne (opcja) / Cyfrowe elektryczne mocowanie zewnętrzne (Bolt-On DES) (opcja) |
| Kąt skrętu silnika zaburtowego | 32° od środka, w lewo i prawo |
| Centrum serwisowe | 28.5" (724 mm) |
| Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
| Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
| Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -3° do +16° |
| Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
| Układ biegów | F-N-R |
| Przełożenie przekładni | 1.75 (21/12) |
| Objętość oleju w przekładni | ⭮ — 0.925 ℓ / ⭯ — 0.885 ℓ |
| Obracanie śruby | F300XCB - Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / LF300XCB - Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Piasta śmigła | M, T / ML, TL |
| Długość kolumny | X: 643 mm (25.3 inch) |
| Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm |
| Masa ze śrubą | 263.0 + 263.0 = 526.0 kg |