Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów | 147.1 kW / 200 KM (2 szt.) |
Pełny zakres roboczy przepustnicy | 5000~6000 obr/min |
Bieg jałowy | 700 ± 50 obr/min |
Zużycie paliwa | 72.4 litry/godzinę @5700 obr/min (jeden silnik) |
Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT |
Pojemność skokowa silnika | 2785 cm³ |
Średnica cylindra × skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm |
Stopień sprężania | 10.3 :1 |
Układ rozrusznika | Wtrysk paliwa |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Zbiornik paliwowy | — |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Pojemność oleju silnikowego | 4.5 ℓ (z wymianą filtra) / 4.3 ℓ (bez wymiany filtra) |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI |
Rozrząd zapłonu | — |
Świeca zapłonowa | LFR6A-11 |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Cewka prądowa / alternator | 50 A (ładowanie akumulatora: 31 A) |
Układ chłodzenia | Woda surowa, sterowana termostatycznie |
Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej |
Układ sterowniczy | Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy |
Kąt skrętu silnika zaburtowego | 30° from center, either direction |
Centrum serwisowe | 26″ (660 mm) |
Sposób trymowania i podnoszenia | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa regulacja |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
Układ biegów | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 1.86 (26/14) |
Objętość oleju w przekładni | 0.980 ℓ |
Obracanie śruby | F200XSA - Zgodnie z ruchem wskazówek zegara / LF200XSA - Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Piasta śmigła | M, M2, T / ML, ML1, TL |
Długość kolumny | X: 642 mm (25.3 inch) |
Wysokość pawęży łodzi | X: 635 mm |
Masa ze śrubą | 244.0 + 245.0 = 489.0 kg |