YAMAHA F250UCB / LF250UCB

116 500 zł
YAMAHA F250UCB / LF250UCB
116 500 zł
YAMAHA F250UCB / LF250UCB
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Digital Electric Steering Bolt-On (DES)

Yamaha F250PETU / FL250PETU

 

Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA F250UCB (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LF250UCB (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha F250UCB (F250PETU) / LF250UCB (FL250PETU), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów183.8 kW / 250 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa83.9 litry/godzinę @5500 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, DOHC z VCT
Pojemność skokowa silnika4169 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.0 mm
Stopień sprężania10.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyElektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego6.3 ℓ (z wymianą filtra) / 6.0 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaLFR6A-11
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator70 A (ładowanie akumulatora: 55 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej / Nad płytą kawitacyjną podczas cofania

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Hydrauliczne (opcja) / Cyfrowe elektryczne mocowanie zewnętrzne (Bolt-On DES) (opcja)
Kąt skrętu silnika zaburtowego32° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe28.5" (724 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -3° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego70°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni1,75 (21/12)
Objętość oleju w przekładni⭮ — 0.925 ℓ / ⭯ — 0.885 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaM, T / ML, TL
Długość kolumnyU: 770 mm (30.3 inch)
Wysokość pawęży łodziU: 762 mm
Masa ze śrubą268.0 kg
0

Your Cart