Max. moc silnika | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min |
Maksymalny zasięg działania | 5000~6000 obr./min |
Bieg jałowy | 900 ± 50 obr./min |
Zużycie paliwa | 7.5 l/h @6000 obr./min |
Typ silnika | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 65.1 mm |
Stopień kompresji | 9.3 :1 |
Wlot powietrza | Wtrysk paliwa / Prime start |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Zbiornik paliwowy | Przenośny, 25 l |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa |
Pojęmność | 1.1 l (z wymianą filtra) / 1.0 l (bez wymiany filtra) |
Zapłon | CDI Micro-computer |
Kąt wyprzedzenia | ATDC 3 – BTDC 23 deg. |
Świeca zapłonowa | DPR6EB-9 |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Generator | 16 Amp z prostownikiem-regulatorem napięcia ładowania |
Układ chłodniczy | Woda z termostatem |
Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej |
Układ sterowniczy | Zdalne |
Kąt obrotu silnika zaburtowego | 45° od środka, w lewo i prawo |
Centrum serwisowe | - |
System regulacji nachylenia (trymowania) i podnoszenia | Ręczny |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | 4 / 2 |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -3° do +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 62° - 63° |
Transmisje | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 2.08 (27/13) |
Objętość oleju tranny | 0.370 l |
Obracanie śruby | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Długość kolumny | S: 424 mm (16.7") |
Waga | 56 kg |