YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
Fuel Injection
Digital Network
Digital Electronic Control (DEC)
Integrated Electro-Hydraulic Steering (IEHS)

Yamaha F150HEST2X / FL150HEST2X

Kupić czterosuwowy silnik zaburtowy YAMAHA F150XSA2 (obracanie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara) / LF150XSA2 (obracanie śruby przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), możesz w naszym sklepie a nasi eksperci doradzą i dobiorą odpowiedni pakiet silnika do Twojej łodzi lub motorówki. Posiadamy szeroką gamę oryginalnych akcesoriów i części zamiennych w magazynie lub na zamówienie.
W naszym certyfikowanym centrum serwisowym mechanicy zainstalują silnik zaburtowy Yamaha F150XSA2 (F150HEST2X) / LF150XSA2 (FL150HEST2X), wszystkie elementy sterujące i wszelkie inne dodatkowe wyposażenie (echosondę, chartplotter, system rozrywki (audio), wyciągarkę kotwiczną, silnik do trollingu, dodatkowe oświetlenie, sprzęt wędkarski i wiele innych przedmiotów), po czym przetestują na serwisie lub na wodzie…
Gwarancja 5 lat*.
* Warunki gwarancji mogą podlegać ograniczeniom. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami gwarancji.

PRODUCENT

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów110.3 kW / 150 KM
Pełny zakres roboczy przepustnicy5000~6000 obr/min
Bieg jałowy700 ± 50 obr/min
Zużycie paliwa56.7 litry/godzinę @6000 obr/min

SILNIK

Typ silnika / Liczba cylindrów / Układ4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC
Pojemność skokowa silnika2785 cm³
Średnica cylindra × skok tłoka96.0 × 96.2 mm
Stopień sprężania10.3 :1
Układ rozrusznikaWtrysk paliwa
Układ paliwowyElektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Zbiornik paliwowy
System smarowaniaMokra miska olejowa
Pojemność oleju silnikowego4.5 ℓ (z wymianą filtra) / 4.3 ℓ (bez wymiany filtra)
System wyprzedzenia zapłonuTCI
Rozrząd zapłonu
Świeca zapłonowaLFR6A-11
Uruchomienie silnikaRozrusznik elektryczny
Cewka prądowa / alternator50 A (ładowanie akumulatora: 31 A)
Układ chłodzeniaWoda surowa, sterowana termostatycznie
Układ wydychowyPrzez piastę śruby napędowej

ZAWIESZENIE / Reduktor

Układ sterowniczyZdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy
Kąt skrętu silnika zaburtowego30° od środka, w lewo i prawo
Centrum serwisowe26″ (660 mm)
Sposób trymowania i podnoszeniaElektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Liczba pozycji / tryb płytkiej wodyBezstopniowa regulacja
Kąt pochylenia silnika zaburtowegood -4° do +16°
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego70°
Układ biegówF-N-R
Przełożenie przekładni2.00 (28/14)
Objętość oleju w przekładni0.980 ℓ
Obracanie śrubyZgodnie z ruchem wskazówek zegara / Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Piasta śmigłaM, M2, T / ML, ML1, TL
Długość kolumnyX: 642 mm (25.3 inch)
Wysokość pawęży łodziX: 635 mm
Masa ze śrubą243.0 / 244.0 kg
0

Your Cart