Max. moc silnika | 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min |
Maksymalny zasięg działania | 5000~6000 obr./min |
Bieg jałowy | 700 ± 50 obr./min |
Zużycie paliwa | 57.7 l/h @6000 obr./min |
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy |
Pojęmność silniku | 2670 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 94.0 mm × 96.2 mm |
Stopień kompresji | 10.3 :1 |
Wlot powietrza | Wtrysk paliwa / Prime start |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Zbiornik paliwowy | — |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa |
Pojęmność | 4.5 l (z wymianą filtra) / 4.3 l (bez wymiany filtra) |
Zapłon | TCI Micro-computer |
Kąt wyprzedzenia | — |
Świeca zapłonowa | LFR6A-11 |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny |
Generator | 50 Amp |
Układ chłodniczy | Woda z termostatem |
Układ wydychowy | Przez piastę śruby napędowej |
Układ sterowniczy | Zdalne |
Kąt obrotu silnika zaburtowego | 32° od środka, w lewo i prawo |
Centrum serwisowe | - |
System regulacji nachylenia (trymowania) i podnoszenia | Elektrohydrauliczny |
Liczba pozycji / tryb płytkiej wody | Bezstopniowa |
Kąt pochylenia silnika zaburtowego | od -4° do +16° |
Kąt podnoszenia silnika zaburtowego | 70° |
Transmisje | F-N-R |
Przełożenie przekładni | 2.00 (28/14) |
Objętość oleju tranny | 0.980 l |
Obracanie śruby | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Długość kolumny | L: 516 mm (20.3") |
Waga | 226 kg |