Długość łodzi (cm) | 420 |
Długość kokpitu (cm) | 310 |
Szerokość łodzi (cm) | 195 |
Szerokość kokpitu (cm) | 101 |
Średnica komóry (cm) | 43-46 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 60 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 42 |
Waga suchej łodzi (kg) | 145 |
Ladowność (kg) | 700 |
Załoga (osób) | 6 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | — |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 40 |
Max. waga silnika (kg) | 115 |
Wysokość pawęży (mm) | 381 или 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 350×145×77 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 83×86×51 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 114×84×58 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 209 |
SCHEMAT KOMÓR
1 – Komora dziobowa
2 – Schowek w konsoli sterowniczej
3 – Komora w stojaku dwuosobowym
4 – Otwarta komora z rufy
5 – Komora silnikowa
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F25GETL |
YAMAHA F25GEL |
YAMAHA F40FETS |
YAMAHA F30BETS |
YAMAHA F25GES |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm |
Max. moc silnika | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1") | L: 536 mm (21.1") | L: 553 mm (21.8") | L: 551 mm (21.7") | S: 414 mm (16.3") | S: 414 mm (16.3") | S: 424 mm (16.7") |
Waga | 98 kg | 98 kg | 64 kg | 58 kg | 94 kg | 94 kg | 56 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Ręczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Ręczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |