GRAND S370NL

30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL
30 681 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND S370NL

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)370
Długość kokpitu (cm)270
Szerokość łodzi (cm)185
Szerokość kokpitu (cm)93
Średnica komóry (cm)43-46
Liczba komór tuby3
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski (cm)70
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)30
Waga suchej łodzi (kg)124
Ladowność (kg)600
Załoga (osób) 5
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)
Ilość silników1
Polecalna moc silnika (KM)25
Max. waga silnika (kg)98
Wysokość pawęży (mm)381
Kąt stępki (srodek/rufa) 20°/17°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziD,C
Rozmiar opakowania №1 (cm)305×153×71
Rozmiar opakowania №2 (cm)83×86×51
Rozmiar opakowania №3 (cm)114×84×58
Waga łódzi w opakowaniu (kg)185

SCHEMAT KOMÓR

1 – Komora dziobowa
2 – Schowek w konsoli sterowniczej
3 – Komora w stojaku dwuosobowym
4 – Otwarta komora z rufy
5 – Komora silnikowa

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Średnie V» z DART system oraz 4 poprzeczno-wzdłużnymi redanami zapowietrzenia
  • 3-komorowy pompowany balon
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola sterująca CL-11 z przednim miękkim siedzeniem, schowkiem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Tylne siedzisko dla dwóch osób SD-06 z oparciem, składane siedzenie i komora
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawór nadmiernej presji
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
  • Plastikowe okończenie tuby z włókna szklanego ze schodkiem
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F40FETS

YAMAHA F40FETS

YAMAHA F30BETS

YAMAHA F30BETS

YAMAHA F25GES

YAMAHA F25GES

YAMAHA F20GEPS

YAMAHA F20GEPS

YAMAHA F20GES

YAMAHA F20GES
Typ silnika Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC
Pojęmność silniku 747 cm³ 747 cm³ 432 cm³ 432 cm³ 432 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 65.0 mm × 75.0 mm 65.0 mm × 75.0 mm 65.0 mm × 65.1 mm 65.0 mm × 65.1 mm 65.0 mm × 65.1 mm
Max. moc silnika 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood S: 414 mm (16.3") S: 414 mm (16.3") S: 424 mm (16.7") S: 429 mm (16.9") S: 424 mm (16.7")
Waga 94 kg 94 kg 56 kg 61 kg 56 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Ręczny Elektrohydrauliczny system regulacji trymu w pozycji statycznej Ręczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę

0

Your Cart