Łódź RIB GRAND Silver Line S370N i S420N reprezentują nową generację średniej wielkości RIBów firmy GRAND.
Oba modele bazują na systemie kadłuba DART z następującymi kluczowymi cechami:
— Wyjątkowa stabilność z bardziej miękką jazdą i lepszymi osiągami
— Imponujący kokpit z szerszą sekcją dziobową, większą ilością miejsc do siedzenia i schowkami
— Niezwykle lekki kadłub wykonany z ręcznie układanego GRP o wysokiej gęstości
Długość łodzi (cm) | 370 |
Długość kokpitu (cm) | 270 |
Szerokość łodzi (cm) | 185 |
Szerokość kokpitu (cm) | 93 |
Średnica komóry (cm) | 43-46 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 70 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 30 |
Waga suchej łodzi (kg) | 95 |
Ladowność (kg) | 600 |
Załoga (osób) | 5 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | — |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 25 |
Max. waga silnika (kg) | 98 |
Wysokość pawęży (mm) | 381 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 305×153×71 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 158 |
YAMAHA F30BETS |
YAMAHA F25GWHS![]() |
YAMAHA F25GMHS![]() |
YAMAHA F20GWHS![]() |
YAMAHA F20GMHS![]() |
YAMAHA F15CMHS |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 432 cm³ | 362 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 65.0 mm × 65.1 mm | 63.0 mm × 58.1 mm |
Max. moc silnika | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min | 14.7 kW (20 KM) @5500 obr./min | 11.0 kW (15 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | 1 gaźnik |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | S: 414 mm (16.3") | S: 424 mm (16.7") | S: 424 mm (16.7") | S: 424 mm (16.7") | S: 424 mm (16.7") | S: 438 mm (17.2") |
Waga | 94 kg | 60 kg | 57 kg | 60 kg | 57 kg | 51 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny | Ręczny и/или Rozrusznik elektryczny | Ręczny | Ręczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel | Rumpel |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny | Ręczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |