GRAND G680 to imponująca ponton klasy RIB (Rigid Inflatable Boat) z serii Golden Line, produkowany przez firmę GRAND Marine w Ukrainie. Ten model łodzi to idealne połączenie eleganckiego designu, zaawansowanej technologii z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów, zapewniając wyjątkową wydajność i funkcjonalność dla różnorodnych morskich przygód.
ma długość 6,8 metra i może być wyposażony w silnik zaburtowy o maksymalnej mocy do 200 koni mechanicznych, co pozwala na osiągnięcie dużych prędkości i zapewnia doskonałą zwrotność. Łódź jest przeznaczona dla 8-osobowej załogi z wyposażeniem, co czyni ją idealnym wyborem dla dużych grup lub imprez firmowych.
Korpus o wysokiej wytrzymałości wykonany jest z bardzo wytrzymałego włókna szklanego z rozszerzeniem pawęży „Jaskółczy ogon” (działa jak trymklapy), zapewnia doskonałą sterowność, odporność na fale i trwałość. Stopniowy korpus High-Step-Hull zmniejsza kontakt tuby z wodą, co prowadzi do zwiększenia prędkości i zmniejszenia zużycia paliwa. Nadmuchiwane burty zapewniają łodzi dodatkową stabilność, pływalność, ładowność i bezpieczeństwo podczas żeglugi. A także pięciokomorowa nadmuchiwana tuba o zmiennym przekroju „DART”, zmniejsza się od rufy do dzioba, zwiększa przestrzeń użytkową w części dziobowej kokpitu, zwiększa wysokość burty, a także dostaje się do łodzi mniej wody.
z pojemnymi schowkami dziobowymi, centralną konsolą sterową i zintegrowaną kanapą/schowkiem rufowym w kształcie litery U. Na desce rozdzielczej konsoli kierownicy może znajdować się zaawansowany sprzęt nawigacyjny, czyli dwa wielofunkcyjne wyświetlacze do 12 cali ukrytego montażu. Dwuosobowy stojak pasażerski umożliwia sterowanie łodzią siedzącą lub opierając się na podnoszonych fotelach i sterować na stojąco. Z tyłu w stojaku pasażerskim znajduje się przedział na przybory kuchenne: zlewozmywak z baterią i lodówką na 62 l. (opcja). Dodatkowo w strefie paszowej można zainstalować stół z podstawkami na kubki. Łódź wyposażona jest w luksusowe fotele z miękkimi poduszkami z tkaniny morskiej Silvertex, odpornej na promieniowanie UV i wodę.
Standardowe wyposażenie obejmuje nakładkę dziobową; końcówki z włókna szklanego ze stopniami; wbudowany układ paliwowy (200 l) umieszczony pod pokładem w środkowej części łodzi, dzięki czemu uzyskuje się idealne zróżnicowanie łodzi; uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej; zintegrowane oczka holownicze i podnoszące. Oferowany jest również bogaty wybór opcji fabrycznych i szeroka gama wyposażenia dodatkowego, na przykład: bimini markiza lub hardtop chroniący przed słońcem, który zapewnia maksymalny komfort podczas pływania.
serii Golden Line jest idealna dla szerokiego grona użytkowników. Świetnie sprawdzi się podczas rejsów grupowych, sportów wodnych, wędkowania i wodnych rozrywek na wodzie. Ta łódź jest idealna zarówno dla doświadczonych marynarzy, jak i dla początkujących, ponieważ łączy w sobie wyjątkowe cechy, niezawodność i styl. Niezależnie od tego, czy chcesz spędzić spokojny i komfortowy dzień z rodziną, czy aktywnie bawić się z przyjaciółmi, GRAND Golden Line G680 gwarantuje niezapomniane i bezpieczne wakacje na wodzie.
Długość łodzi | 680 |
Długość kokpitu | 509 |
Szerokość łodzi | 264 |
Szerokość kokpitu | 150 |
Średnica komóry | 0.55 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Waga suchej łodzi | 740 |
Ladowność | 1150 |
Załoga | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 200 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 150 |
Max. waga silnika | 250 |
Wysokość pawęży | X: 25 inch / 635 mm |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 24° / 21° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
1 – Schowek do przechowywania kotwicy
2 – Schowek dziobowy
3 – Schowek podpokładowy (opcja)
4 – Schowek w konsoli sterowej
5 – Przedział sprzętu elektrycznego
6 – Schowek
7 – Zbiornik paliwa (200 l)
8 – Schowek w stojaku pasażerskim / lodówka z zamrażarką (opcja)
9 – Schowek do przechowywania naczyń / zlewozmywak z mikserem (opcja)
10 – Boczne schowki rufowe
11 – Dolny przedział schowka rufowego / Komora pompy odpływowej
12 – Podstawowy schowek rufowy
13 – Dwie komory rufowe do przechowywania lin cumowniczych, kotwicy
1 – Wzmocniony kadłub z włókna szklanego z „High Step Hull” (HSH), powiększoną powierzchnią kokpitu „DART Hull” i przedłużeniem pawęży „Jaskółczy ogon”
2 – 5-komorowa tuba nadmuchiwana o zmiennej średnicy „DART”
3 – Listwa odbojowa z odpływem wody
4 – Konsola sterująca CL-28 z przednim siedzeniem, duży schowek; z przednią szybą i poręczą, schowkiem; z deską rozdzielczą (możliwe umieszczenie dwóch wyświetlaczy wielofunkcyjnych do 12′)
5 – Podwójny stojak SD-28 z dwoma rozkładanymi siedzeniami, suchą komorą (miejsce na lodówkę), schowkiem (miejsce na mycie)
6 – Nakładka dziobowa do cumowania i/lub zakotwiczenia z dwoma knagami ze stali nierdzewnej
7 – Kotwica dziobowa
8 – Pojemny schowek dziobowy
9 – Dwa małe boczne schowki rufowe (tworzące kanapę rufową w kształcie litery U)
10 – Duża zintegrowana komora rufowa, główny schowek
11 – Miękka powłoka antypoślizgowa SeaDeck
12 – Dziobowe relingi ze stali nierdzewnej
13 – Dwa poręcze ze stali nierdzewnej z boku sofy rufowej
14 – Dwie chowane knagi z polerowanej stali nierdzewnej
15 – Maszt holowniczy/nawigacyjny (w kształcie litery T)
16 – Dwa przedziały rufowe do przechowywania lin cumowniczych
17 – Dwie platformy rufowe z włókna szklanego z poręczą i wysuwaną drabiną ze stali nierdzewnej do wyjścia z wody
18 – Końcówki tuby z włókna szklanego ze stopniem
YAMAHA F200XCA2![]() |
YAMAHA F200XC / LF200XC![]() |
YAMAHA F200XCB / LF200XCB![]() |
YAMAHA F200XSA / LF200XSA![]() |
YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2![]() |
YAMAHA F150XB![]() |
YAMAHA F150XCA2![]() |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB![]() |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT![]() |
4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 94.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm |
Max. moc silnika | 147.1 kW / 200 KM | 147.1 kW / 200 KM | 147.1 kW / 200 KM | 147.1 kW / 200 KM | 147.1 kW / 200 KM | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM | 110.3 kW / 150 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) | X: 642 mm (25.3 inch) |
Waga | 228.0 kg | 241.0 kg | 242.0 kg | 244.0 / 245.0 kg | 244.0 / 245.0 kg | 227.0 kg | 228.0 kg | 241.0 kg | 243.0 / 244.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy![]() |
Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy![]() |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
Elektrohydrauliczny Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™) ![]() |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |