GRAND G680

156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680
156 597 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G680

GRAND G680

GRAND G680 to imponująca ponton klasy RIB (Rigid Inflatable Boat) z serii Golden Line, produkowany przez firmę GRAND Marine w Ukrainie. Ten model łodzi to idealne połączenie eleganckiego designu, zaawansowanej technologii z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów, zapewniając wyjątkową wydajność i funkcjonalność dla różnorodnych morskich przygód.

Ponton RIB GRAND Golden Line G680

ma długość 6,8 metra i może być wyposażony w silnik zaburtowy o maksymalnej mocy do 200 koni mechanicznych, co pozwala na osiągnięcie dużych prędkości i zapewnia doskonałą zwrotność. Łódź jest przeznaczona dla 8-osobowej załogi z wyposażeniem, co czyni ją idealnym wyborem dla dużych grup lub imprez firmowych.

Korpus o wysokiej wytrzymałości wykonany jest z bardzo wytrzymałego włókna szklanego z rozszerzeniem pawęży „Jaskółczy ogon” (działa jak trymklapy), zapewnia doskonałą sterowność, odporność na fale i trwałość. Stopniowy korpus High-Step-Hull zmniejsza kontakt tuby z wodą, co prowadzi do zwiększenia prędkości i zmniejszenia zużycia paliwa. Nadmuchiwane burty zapewniają łodzi dodatkową stabilność, pływalność, ładowność i bezpieczeństwo podczas żeglugi. A także pięciokomorowa nadmuchiwana tuba o zmiennym przekroju „DART”, zmniejsza się od rufy do dzioba, zwiększa przestrzeń użytkową w części dziobowej kokpitu, zwiększa wysokość burty, a także dostaje się do łodzi mniej wody.

GRAND G680 łódź RIB

z pojemnymi schowkami dziobowymi, centralną konsolą sterową i zintegrowaną kanapą/schowkiem rufowym w kształcie litery U. Na desce rozdzielczej konsoli kierownicy może znajdować się zaawansowany sprzęt nawigacyjny, czyli dwa wielofunkcyjne wyświetlacze do 12 cali ukrytego montażu. Dwuosobowy stojak pasażerski umożliwia sterowanie łodzią siedzącą lub opierając się na podnoszonych fotelach i sterować na stojąco. Z tyłu w stojaku pasażerskim znajduje się przedział na przybory kuchenne: zlewozmywak z baterią i lodówką na 62 l. (opcja). Dodatkowo w strefie paszowej można zainstalować stół z podstawkami na kubki. Łódź wyposażona jest w luksusowe fotele z miękkimi poduszkami z tkaniny morskiej Silvertex, odpornej na promieniowanie UV i wodę.

Standardowe wyposażenie obejmuje nakładkę dziobową; końcówki z włókna szklanego ze stopniami; wbudowany układ paliwowy (200 l) umieszczony pod pokładem w środkowej części łodzi, dzięki czemu uzyskuje się idealne zróżnicowanie łodzi; uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej; zintegrowane oczka holownicze i podnoszące. Oferowany jest również bogaty wybór opcji fabrycznych i szeroka gama wyposażenia dodatkowego, na przykład: bimini markiza lub hardtop chroniący przed słońcem, który zapewnia maksymalny komfort podczas pływania.

Łódź RIB GRAND G680

serii Golden Line jest idealna dla szerokiego grona użytkowników. Świetnie sprawdzi się podczas rejsów grupowych, sportów wodnych, wędkowania i wodnych rozrywek na wodzie. Ta łódź jest idealna zarówno dla doświadczonych marynarzy, jak i dla początkujących, ponieważ łączy w sobie wyjątkowe cechy, niezawodność i styl. Niezależnie od tego, czy chcesz spędzić spokojny i komfortowy dzień z rodziną, czy aktywnie bawić się z przyjaciółmi, GRAND Golden Line G680 gwarantuje niezapomniane i bezpieczne wakacje na wodzie.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi 680
Długość kokpitu 509
Szerokość łodzi 264
Szerokość kokpitu 150
Średnica komóry 0.55
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Waga suchej łodzi 740
Ladowność 1150
Załoga 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa200
Ilość silników1
Polecalna moc silnika 150
Max. waga silnika 250
Wysokość pawęży X: 25 inch / 635 mm
Kąt stępki (srodek/rufa) 24° / 21°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziC

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Schowek do przechowywania kotwicy

2 – Schowek dziobowy

3 – Schowek podpokładowy (opcja)

4 – Schowek w konsoli sterowej

5 – Przedział sprzętu elektrycznego

6 – Schowek

7 – Zbiornik paliwa (200 l)

8 – Schowek w stojaku pasażerskim / lodówka z zamrażarką (opcja)

9 – Schowek do przechowywania naczyń / zlewozmywak z mikserem (opcja)

10 – Boczne schowki rufowe

11 – Dolny przedział schowka rufowego / Komora pompy odpływowej

12 – Podstawowy schowek rufowy

13 – Dwie komory rufowe do przechowywania lin cumowniczych, kotwicy

RYSUNEK ŁODZI

1 – Wzmocniony kadłub z włókna szklanego z „High Step Hull” (HSH), powiększoną powierzchnią kokpitu „DART Hull” i przedłużeniem pawęży „Jaskółczy ogon”

2 – 5-komorowa tuba nadmuchiwana o zmiennej średnicy „DART”

3 – Listwa odbojowa z odpływem wody

4 – Konsola sterująca CL-28 z przednim siedzeniem, duży schowek; z przednią szybą i poręczą, schowkiem; z deską rozdzielczą (możliwe umieszczenie dwóch wyświetlaczy wielofunkcyjnych do 12′)

5 – Podwójny stojak SD-28 z dwoma rozkładanymi siedzeniami, suchą komorą (miejsce na lodówkę), schowkiem (miejsce na mycie)

6 – Nakładka dziobowa do cumowania i/lub zakotwiczenia z dwoma knagami ze stali nierdzewnej

7 – Kotwica dziobowa

8 – Pojemny schowek dziobowy

9 – Dwa małe boczne schowki rufowe (tworzące kanapę rufową w kształcie litery U)

10 – Duża zintegrowana komora rufowa, główny schowek

11 – Miękka powłoka antypoślizgowa SeaDeck

12 – Dziobowe relingi ze stali nierdzewnej

13 – Dwa poręcze ze stali nierdzewnej z boku sofy rufowej

14 – Dwie chowane knagi z polerowanej stali nierdzewnej

15 – Maszt holowniczy/nawigacyjny (w kształcie litery T)

16 – Dwa przedziały rufowe do przechowywania lin cumowniczych

17 – Dwie platformy rufowe z włókna szklanego z poręczą i wysuwaną drabiną ze stali nierdzewnej do wyjścia z wody

18 – Końcówki tuby z włókna szklanego ze stopniem

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • 5-sekcyjna tuba o zmiennej średnicy „DART” z końcówkami z włókna szklanego, uchwytami i listwą odbojową
  • Platforma dziobowa z dwoma knagami ze stali nierdzewnej
  • Wzmocniony kadłub z włókna szklanego o wysokim kilu z „High Step Hull” (HSH), zwiększona powierzchnia kokpitu „DART Hull” i przedłużenie pawęży
  • Konsola sterownicza CL-28 z przednim siedzeniem, duży schowek (na sprzęt ratunkowy); z szybą przednią i poręczą, schowek na rękawiczki; z deską rozdzielczą (możliwość umieszczenia dwóch wyświetlaczy wielofunkcyjnych do 12′)
  • Podwójny stojak SD-28 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą (miejsce na lodówkę), schowkiem (miejsce na zlew)
  • Zintegrowana tylna sofa w kształcie litery U
  • Komplet poduszek siedziskowych i oparć, tkanina Silvertex
  • Dwa poręcze ze stali nierdzewnej po bokach tylnej kanapy
  • Miejsca na kubki ze stali nierdzewnej
  • System wentylacji kadłuba
  • Powierzchnia pokładu antypoślizgowa
  • Samoodpływowy kokpit z systemem odwodnienia
  • Właz inspekcyjny
  • Wbudowany układ paliwowy, 200 l
  • Wąż karbowany w przestrzeni międzypokładowej umożliwiający ukrytą instalację urządzeń komunikacyjnych
  • Dwa przedziały rufowe do przechowywania lin cumowniczych
  • Dwie tylne knagi chowane wykonane z polerowanej stali nierdzewnej
  • Wbudowane pętle do holowania i podnoszenia
  • Dwa składane wiosła
  • Pompka nożna, zestaw naprawczy i instrukcja obsługi

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawory nadciśnieniowe bezpieczeństwa
  • Zdejmowany pokład słoneczny dziobowy SunDeck z poduszkami
  • Zdejmowany główny rufowy pokład słoneczny SunDeck z poduszką
  • Wyjmowany stolik z 4 uchwytami na kubki ze stali nierdzewnej
  • Miękka podłoga antypoślizgowa SeaDeck
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Kierownica
  • Zestaw urządzeń elektrycznych
  • Wciągarka elektryczna z kotwicą 5 kg
  • Lodówka-zamrażarka, stal nierdzewna (62 l)
  • Zestaw prysznicowy 50l
  • Zestaw prysznicowy z umywalką i baterią 50 l
  • Dwie rufowe platformy z włókna szklanego z poręczą i wysuwaną drabinką
  • Relingi bezpieczeństwa dziobowy ze stali nierdzewnej
  • Maszt holowniczy/nawigacyjny (w kształcie litery T)
  • Ochronne malowanie proszkowe części ze stali nierdzewnej w kolorze czarnym
  • HardTop lub BiminiTop (osłona przeciwsłoneczna)
  • Pokrowiec ochronny na łódź, konsolę sterowniczą, bagażnik pasażerski i kanapę rufową
  • Ochrona stępki i tuby

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F200XCA2

YAMAHA F200XCA2

YAMAHA F200XC / LF200XC

YAMAHA F200XC / LF200XC

YAMAHA F200XCB / LF200XCB

YAMAHA F200XCB / LF200XCB

YAMAHA F200XSA / LF200XSA

YAMAHA F200XSA / LF200XSA

YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2

YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2

YAMAHA F150XB

YAMAHA F150XB

YAMAHA F150XCA2

YAMAHA F150XCA2

YAMAHA F150XCB / LF150XCB

YAMAHA F150XCB / LF150XCB

YAMAHA F150XSA / LF150XSA

YAMAHA F150XSA / LF150XSA
Typ silnika 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2785 cm³ 2785 cm³ 2785 cm³ 2785 cm³ 2670 cm³ 2785 cm³ 2785 cm³ 2785 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 94.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm 96.0 × 96.2 mm
Max. moc silnika 147.1 kW / 200 KM 147.1 kW / 200 KM 147.1 kW / 200 KM 147.1 kW / 200 KM 147.1 kW / 200 KM 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM 110.3 kW / 150 KM
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch) X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch) X: 642 mm (25.3 inch)
Waga 228.0 kg 241.0 kg 242.0 kg 244.0 / 245.0 kg 244.0 / 245.0 kg 227.0 kg 228.0 kg 241.0 kg 243.0 / 244.0 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Sterowanie zdalne Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy Sterowanie zdalne Sterowanie zdalne Zdalne: Wbudowany hydrauliczny układ kierowniczy Zdalne: Wbudowany elektrohydrauliczny układ kierowniczy
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
Elektrohydrauliczny
Zmiana trymowania i podnoszenie-nachylenie , automatyczne podnoszenie-nachylenie (TotalTilt™)
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną

0

Your Cart