RIB – łódź motorowa GRAND Golden Line G850
Nasz GRAND Golden Line G850 dołączył do rodziny GRAND w 2016 roku!
Ze względu na wyjątkową zdolność żeglugową G850 otrzymał kategorię „B” według klasyfikacji CE. Jest to pierwszy RIB GRAND, nagrodzony tą kategorią. W połączeniu z wbudowanym 300-litrowym zbiornikiem paliwa możesz teraz planować dłuższe wycieczki bez obawy o brak paliwa lub niepożądanych zmian warunków pogodowych.
Główne cechy i filozofia naszej największej łodzi RIB:
• To nowa klasa łodzi i krok do przodu w porównaniu z naszym bestsellerem G650;
• RIB ma wyjątkowe właściwości morskie, zdolność do radzenia sobie z silnymi wiatrami i falami do 4 m;
• Nasze bezkompromisowe podejście do niezawodności i bezpieczeństwa oznacza więcej możliwości rekreacji rodzinnej w połączeniu z bezpieczeństwem i wydajnością;
• Konstrukcja pawęży pozwala na zainstalowanie dwóch silników zaburtowych o mocy 225 KM, co jest ważną funkcją do celów zawodowych, takich jak straż przybrzeżna, policja i służby ratunkowe;
• Łódź jest przyjemna w prowadzeniu dzięki naszej unikalnej konstrukcji kadłuba HSH, która zmniejsza zwilżoną powierzchnię i poprawia osiągi w porównaniu z konwencjonalnymi konstrukcjami kadłuba;
• Kadłub zapewnia również wysoki poziom stabilności, wyporności i ładowności, możliwość przyjęcia do 12 pasażerów;
• Wewnątrz łodzi jest wystarczająco dużo miejsca na wszystkie „niezbędne” elementy;
• zdolność do wykonywania dłuższych przejść ze względu na swoją zdatność do żeglugi i duży zbiornik paliwa;
• Obszerna lista opcji zapewniająca, że możesz skompletować swój GRAND G850 dokładnie według swoich potrzeb;
• Naprawdę nowoczesny design z ergonomią XXI wieku.
W wyposażeniu standartowym G850 tuba jest wykonana z Hypalon® ORCA (Francja), a z zalecalną mocą silnika 300 KM. Ponton bedzie łatwo się sterowac nawet przy pewnej ładownośći.
Długość łodzi (cm) | 850 |
Długość kokpitu (cm) | 640 |
Szerokość łodzi (cm) | 295 |
Szerokość kokpitu (cm) | 175 |
Średnica komóry (cm) | 60 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 74 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 55 |
Waga suchej łodzi (kg) | 1200 |
Ladowność (kg) | 2080 |
Załoga (osób) | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 300 |
Ilość silników | 1/2 |
Polecalna moc silnika (KM) | 350 |
Max. waga silnika (kg) | 480 |
Wysokość pawęży (mm) | 762 (1) / 635 (2) |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 30° / 25° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | B |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 860×260×230 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 127×121×110 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 100×109×70 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 1450 |
SCHEMAT ŁODZI
1 — Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 — Komora dziobowa
3 — Przedział pod pokładem
4 — Mini kabina w konsoli sterowniczej (kingston – opcja)
5 — Schowek (schowek na rękawiczki)
6 — Zbiornik paliwa (300 l)
7 — Komora w konsoli pasażera (lodówka - opcjonalnie)
8 — Komora kuchenna (opcjonalnie płyta grzewcza i zlew)
9 — Komory boczne
10 — Pojemna komora rufowa
11 — Pojemniki na line cumownicze
YAMAHA F200GETX & FL200GETX (F200XCA & LF200XCA)![]() |
YAMAHA F200FETX & FL200FETX (F200XB & LF200XB)![]() |
|
---|---|---|
Typ silnika | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2785 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 mm × 96.2 mm | 96.0 mm × 96.2 mm |
Max. moc silnika | 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min | 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | X: 643 mm (25.3") | X: 643 mm (25.3") |
Waga | 228 kg | 227 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji |