GRAND G850

320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850
320 100 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G850

RIB – łódź motorowa GRAND Golden Line G850
Nasz Golden Line G850 dołączył do rodziny GRAND w 2016 roku!
Ze względu na wyjątkową zdolność żeglugową G850 otrzymał kategorię „B” według klasyfikacji CE. Jest to pierwszy RIB GRAND, nagrodzony tą kategorią. W połączeniu z wbudowanym 300-litrowym zbiornikiem paliwa możesz teraz planować dłuższe wycieczki bez obawy o brak paliwa lub niepożądanych zmian warunków pogodowych.

Główne cechy i filozofia naszej największej łodzi RIB:
• To nowa klasa łodzi i krok do przodu w porównaniu z naszym bestsellerem G650;
• RIB ma wyjątkowe właściwości morskie, zdolność do radzenia sobie z silnymi wiatrami i falami do 4 m;
• Nasze bezkompromisowe podejście do niezawodności i bezpieczeństwa oznacza więcej możliwości rekreacji rodzinnej w połączeniu z bezpieczeństwem i wydajnością;
• Konstrukcja pawęży pozwala na zainstalowanie dwóch silników zaburtowych o mocy 225 KM, co jest ważną funkcją do celów zawodowych, takich jak straż przybrzeżna, policja i służby ratunkowe;
• Łódź jest przyjemna w prowadzeniu dzięki naszej unikalnej konstrukcji kadłuba HSH, która zmniejsza zwilżoną powierzchnię i poprawia osiągi w porównaniu z konwencjonalnymi konstrukcjami kadłuba;
• Kadłub zapewnia również wysoki poziom stabilności, wyporności i ładowności, możliwość przyjęcia do 12 pasażerów;
• Wewnątrz łodzi jest wystarczająco dużo miejsca na wszystkie „niezbędne” elementy;
• zdolność do wykonywania dłuższych przejść ze względu na swoją zdatność do żeglugi i duży zbiornik paliwa;
• Obszerna lista opcji zapewniająca, że ​​możesz skompletować swój GRAND G850 dokładnie według swoich potrzeb;
• Naprawdę nowoczesny design z ergonomią XXI wieku.

W wyposażeniu standartowym G850 tuba jest wykonana z Hypalon® ORCA (Francja), a z zalecalną mocą silnika 300 KM. Ponton bedzie łatwo się sterowac nawet przy pewnej ładownośći.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)850
Długość kokpitu (cm)640
Szerokość łodzi (cm)295
Szerokość kokpitu (cm)175
Średnica komóry (cm)60
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaHypalon
Wysokość deski (cm)74
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)55
Waga suchej łodzi (kg)1200
Ladowność (kg)2080
Załoga (osób) 12
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)300
Ilość silników1/2
Polecalna moc silnika (KM)350
Max. waga silnika (kg)480
Wysokość pawęży (mm)762 (1) / 635 (2)
Kąt stępki (srodek/rufa) 30° / 25°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziB
Rozmiar opakowania №1 (cm)860×260×230
Rozmiar opakowania №2 (cm)127×121×110
Rozmiar opakowania №3 (cm)100×109×70
Waga łódzi w opakowaniu (kg)1450

SCHEMAT ŁODZI

1 — Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 — Komora dziobowa
3 — Przedział pod pokładem
4 — Mini kabina w konsoli sterowniczej (kingston – opcja)
5 — Schowek (schowek na rękawiczki)
6 — Zbiornik paliwa (300 l)
7 — Komora w konsoli pasażera (lodówka - opcjonalnie)
8 — Komora kuchenna (opcjonalnie płyta grzewcza i zlew)
9 — Komory boczne
10 — Pojemna komora rufowa
11 — Pojemniki na line cumownicze

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z rozszerzeniem pawęży
  • 5-komorowa pompowana tuba, HYPALON
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Forpik — z zdejmowaną miękką poduską
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola sterująca CL-21 z przednim miękkim siedzeniem / mini kabiną (wewnątrz)
  • Podwójne siedzisko SD-21
  • Rufowa sofa w kształcie litery U / Jedna duża komora rufowa i dwie boczne
  • Dwa tylne relingi ze stali nierdzewnej
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Układ paliwowy (300 l)
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Dwa zawory nadciśnieniowe Leafield
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej z podporami
  • 2 nierdzewne poręcze z tyłu kanapy rufowej
  • Łuk nawigacijny/Łuk holowania narciarza
  • Hydrauliczny układ kierowniczy
  • Koło sterowe PERFORMANCE
  • Platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej
  • Dwa tylni luki do lin cumowniczych
  • Sandek zdejmowany rufowy z poduszkami
  • Stolik zdejmowany, 4 uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej
  • Zestaw prysznicowy (100 l)
  • Elektryczny zestaw toaletowy
  • Lodówka
  • Elektryczna wciągarka kotwicy
  • Osłona stępki
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F200GETX & FL200GETX (F200XCA & LF200XCA)

YAMAHA F200GETX & FL200GETX (F200XCA & LF200XCA)

YAMAHA F200FETX & FL200FETX (F200XB & LF200XB)

YAMAHA F200FETX & FL200FETX (F200XB & LF200XB)
Typ silnika Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa
Pojęmność silniku 2785 cm³ 2785 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 96.0 mm × 96.2 mm 96.0 mm × 96.2 mm
Max. moc silnika 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood X: 643 mm (25.3") X: 643 mm (25.3")
Waga 228 kg 227 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną