Długość łodzi (cm) | 650 |
Długość kokpitu (cm) | 440 |
Szerokość łodzi (cm) | 265 |
Szerokość kokpitu (cm) | 150 |
Średnica komóry (cm) | 55 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 68 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 47 |
Waga suchej łodzi (kg) | 750 |
Ladowność (kg) | 1400 |
Załoga (osób) | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 200 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 175 |
Max. waga silnika (kg) | 300 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 25° / 20° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 640×230×140 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 127×121×110 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 100×109×70 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 860 |
SCHEMAT ŁODZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Komora w konoli pasażera
6 –Tylna półka na napoje
7 – Zbiornik paliwa (200 l)
8 – Boczne komory rufowe
9,10 – Pojemna komora rufowa
YAMAHA F200GETL (F200LCA)![]() |
YAMAHA F175CETL (F175LCA)![]() |
YAMAHA F200FETL (F200LB)![]() |
YAMAHA F200DETL (VF200LA)![]() |
YAMAHA F175AETL (F175LA)![]() |
YAMAHA F175BETL (VF175LA)![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa | Benzynowy, 4-suwowy, V6, 60°, 24-zaworowy, podwójny wałek rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu (VCT), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 4169 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 mm × 96.2 mm | 96.0 mm × 96.2 mm | 96.0 mm × 96.2 mm | 96.0 mm × 96.0 mm | 96.0 mm × 96.2 mm | 96.0 mm × 96.2 mm |
Max. moc silnika | 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min | 128.7 kW (175 KM) @5500 obr./min | 147.1 kW (200 KM) @5500 obr./min | 147.1 kW (200 KM) | 128.7 kW (175 KM) @5500 obr./min | 128.7 kW (175 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 493 mm (19.4″) | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") |
Waga | 226 kg | 226 kg | 226 kg | 239 kg | 224 kg | 223 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |