Pontony GRAND Golden Line G650 przeznaczone są przede wszystkim do rekreacji na wodzie, są kompaktowe, piękne i posiadają wszelkie niezbędne wyposażenie do rekreacji na wodzie. Przemyślana platforma kąpielowa na rufie łodzi pozwala na wygodne zejście i wyjście z wody, na dzióbie i rufie łodzi można zrobić w miejsce do opalania sie na słońcu. Wszystkie łodzie tej serii są bardzo łatwe w obsłudze i bezpieczne. Można je przewozić na przyczepie. Nie są wymagające pod względem warunków przechowywania, przynosząc właścicielowi wiele pozytywnych emocji.
Model ten stanowi początek nowej generacji RIB (sztywnych pontonów), wyznaczając nowy standard dla łodzi tej klasy na rynku światowym. Ta łódź to połączenie doskonałego designu i rewolucyjnych unikalnych cech.
Długość łodzi | 650 |
Długość kokpitu | 440 |
Szerokość łodzi | 265 |
Szerokość kokpitu | 150 |
Średnica komóry | 55 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | 68 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | 47 |
Waga suchej łodzi | 750 |
Ladowność | 1400 |
Załoga | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 200 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 175 |
Max. waga silnika | 300 |
Wysokość pawęży | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 25° / 20° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C, D |
Rozmiar opakowania №1 | 640×230×140 |
Rozmiar opakowania №2 | 127×121×110 |
Rozmiar opakowania №3 | 100×109×70 |
Waga łódzi w opakowaniu | 860 |
SCHEMAT ŁODZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Komora w konoli pasażera
6 –Tylna półka na napoje
7 – Zbiornik paliwa (200 l)
8 – Boczne komory rufowe
9,10 – Pojemna komora rufowa
YAMAHA F200LCA |
YAMAHA F175LCA |
YAMAHA F200LB |
YAMAHA F175LA |
YAMAHA VF175LA |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy DOHC z VCT |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ | 2785 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm | 96.0 × 96.2 mm |
Max. moc silnika | 147.1 kW / 200 KM | 128.7 kW / 175 KM | 147.1 kW / 200 KM | 128.7 kW / 175 KM | 128.7 kW / 175 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) | L: 516 mm (20.3 inch) |
Waga | 226.0 kg | 226.0 kg | 226.0 kg | 224.0 kg | 223.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny. Zmiana trymowania i nachylenie wzniosu (Power Trim & Tilt) | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |