Nadmuchiwana łódź RIB GRAND Golden Line G580 ma nowoczesny wygląd i tradycyjny design serii GRAND Golden Line. Tradycyjnie szczególną uwagę zwrócono na ergonomię, optymalny stosunek pojemności pasażerów. Idealnie zaprojektowana przestrzeń dla 12 pasażerów i ich komfort. Ponton RIB GRAND Golden Line G580 wykazał już doskonałe wyniki pod względem zdolności żeglugowej i nośności. Co osiąga się dzięki wysokiej stępce dna typu głębokiego V, skutecznych kształtach kadłuba i przemyślanemu projektowi łodzi jako całości.
Nadmuchiwana tuba łodzi składa się z 5 sekcji i jest wyposażony w dwa zawory do awaryjnego obniżania ciśnienia. Wykonana jest z PVC o gęstości tkaniny 1400 g/m², o żywotności ponad 10 lat lub z tkaniny HYPALON (ORCA, Francja) – o żywotności 30 lat. HYPALON jest odporny na działanie promieniowania ultrafioletowego słonecznego, warunków pogodowych, odporny na chemikalia, produkty naftowe i zwiększona odporność na ścieranie.
Tkanina balonu i kadłub łodzi z włókna szklanego mają dużą paletę kolorów, tapicerkę można zamówić w różnych kombinacjach kolorystycznych, w tym dwukolorowych, w celu nadania łodzi wyjątkowości.
Naszymi charakterystycznymi kolorami są jasnoszare tuby i włókno szklane białego koloru .
Długość łodzi (cm) | 585 |
Długość kokpitu (cm) | 427 |
Szerokość łodzi (cm) | 247 |
Szerokość kokpitu (cm) | 145 |
Średnica komóry (cm) | 50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 68 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 47 |
Waga suchej łodzi (kg) | 535 |
Ladowność (kg) | 1200 |
Załoga (osób) | 12 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 91 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 130 |
Max. waga silnika (kg) | 250 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 20°/17° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 578×225×117 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 143×112×125 |
Rozmiar opakowania №3 (cm) | 105×62×91 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 650 |
SCHEMAT ŁÓDZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (91 l)
6 – Przedział w konoli pasażera
7,8 – Pojemna komora rufowa
9 – Dwa pojemniki na line cumownicze
RSUNEK ŁODZI
1. Kadłub z włókna szklanego
2. Tuba pompowana
3. Wzmocniony profil odbijowy
4. Zawór napełniający
5. Komora dziobowa z podnośnikami gazowymi i miękką poduszką
6. Uchwyty na kubki ze stali nierdzewnej z odpływem
7. Dwa duże szpigaty do odprowadzania wody z kokpitu
8. Komora rufowa / rufowa kanapa z miękką poduszką
9. Rufowe knagi chowane ze stali nierdzewnej
10. Pojemniki dla przechowania lin cumowniczych
11. Hak holowniczy do mocowania fału narciarza i wakeboardera (główny na łuku nawigacyjnym)
12. Dwie platformy na rufie z włókna szklanego z schodami ze stali nierdzewnej dla podniesienia z wody
13. Ucho w kształcie U do podnoszenia łodzi za pomocą żurawia i żurawia ramowego
14. Plastikowe zakończenie tuby
15. Platforma dziobowa kotwiczna
16. Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
17. Konsola sterownicza CL-22 z przednim pdwojnym miękkim siedzeniem, schowkiem, przednią szybą i poręczem
18. Podwójne siedzisko SD-22 z dwoma składanymi siedzeniami, suchą komorą oraz dwoma uchwytami na kubki
19. Kanapa rufowa
20. Łuk nawigacyjny ze stali nierdzewnej
21. Kingston – korek spustowy wody zęzowej
22. Zawór spustowy kokpitu
23. Zewnętrzna podkładka pawęży dla silników zaburtowych
YAMAHA F150CETL (VF150LA)![]() |
YAMAHA F150GETL (F150LCA)![]() |
YAMAHA F150LB (F150DETL)![]() |
YAMAHA F130LA (F130AETL)![]() |
YAMAHA F115CETL (VF115LA)![]() |
YAMAHA F115LB (F115BETL)![]() |
YAMAHA F100LB (F100FETL)![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzyna,silnik czterosuwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC) ze zmiennym rozrządem zaworowym (VKT), przekładnia pasowa | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), napędzany paskiem |
Pojęmność silniku | 2785 cm³ | 2670 cm³ | 2670 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 96.0 mm × 96.2 mm | 94.0 mm × 96.2 mm | 94.0 mm × 96.2 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm |
Max. moc silnika | 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min | 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min | 110.3 kW (150 KM) @5500 obr./min | 95.6 kW (130 KM) @5800 obr./min | 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min | 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min | 73.6 kW (100 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") |
Waga | 223 kg | 226 kg | 222 kg | 176 kg | 176 kg | 175 kg | 162 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |