GRAND Golden Line G500 – Niezwykle ciekawy RIB segmentu premium w gamie modeli GRAND. Model G500 ma najlepszą ergonomię, wygląd i osiągi nie tylko wśród łodzi GRAND, ale także spośród wszystkich innych na rynku.
G500 okazał się bardzo pojemny i przy długości 5 metrów będzie niekwestionowanym liderem wśród RIB-ów, a także wśród tradycyjnych łodzi tej wielkości będzie miał niewielu konkurentów.
Stanowisko sternika jest dobrze zaprojektowane i wygodne, a reszta kokpitu z pewnością zaspokoi potrzeby pasażerów.
Ten nowy, innowacyjny model może zmienić Twoje oczekiwania w zakresie osiągów, rodzinnej przyjemności i bezpieczeństwa.
Łódź GRAND G500 jest dostępna z tubami wykonanymi z PVC lub HYPALON.
Grand Golden Line G500 to wyjątkowo prestiżowa łódź. Ten RIB jest idealny dla zamożnych i entuzjastów sportów wodnych. Z powodzeniem może być również wykorzystywany do dynamicznych spacerów, wodnych przejażdżek, holowania narciarza czy wakeboardera. Także Grand Golden Line G500 może być pomocny przy organizacji zawodów w sportach wodnych, jako jednostka sędziowska, trenerska czy ratownicza.
Długość łodzi (cm) | 500 |
Długość kokpitu (cm) | 332 |
Szerokość łodzi (cm) | 230 |
Szerokość kokpitu (cm) | 128 |
Średnica komóry (cm) | 46-50 |
Liczba komór tuby | 5 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 61 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 43 |
Waga suchej łodzi (kg) | 435 |
Ladowność (kg) | 800 |
Załoga (osób) | 8 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 91 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 100 |
Max. waga silnika (kg) | 190 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 21° / 18° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 502×220×101 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 120×91.5×113 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 550 |
SCHEMAT ŁÓDZI
1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (50 l)
6,7 – Pojemna komora rufowa
YAMAHA F115LB (F115BETL)![]() |
YAMAHA VF115LA (F115CETL)![]() |
YAMAHA F100LB (F100FETL)![]() |
YAMAHA VF90LA (F90DETL)![]() |
YAMAHA F70AETL![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), napędzany paskiem | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 4 цилиндровый, 16-клапанный механизм и одиним распределительным валом (SOHC), ременной передачей | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, napędzany paskiem, SOHC |
Pojęmność silniku | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 1832 cm³ | 996 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 81.0 mm × 88.9 mm | 65.0 mm × 75.0 mm |
Max. moc silnika | 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min | 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min | 73.6 kW (100 KM) @5500 obr./min | 66.2 kW (100 KM) | 51.5 kW (70 KM) @5800 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 516 mm (20.3") | L: 534 mm (21.0") |
Waga | 175 kg | 176 kg | 162 kg | 162 kg | 119 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |