GRAND G500

80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500
80 398 zł Cena dotyczy pakietu podstawowego
GRAND G500

Grand Golden Line G500

GRAND Golden Line G500 – Niezwykle ciekawy RIB segmentu premium w gamie modeli GRAND. Model G500 ma najlepszą ergonomię, wygląd i osiągi nie tylko wśród łodzi GRAND, ale także spośród wszystkich innych na rynku.

G500 okazał się bardzo pojemny i przy długości 5 metrów będzie niekwestionowanym liderem wśród RIB-ów, a także wśród tradycyjnych łodzi tej wielkości będzie miał niewielu konkurentów.

Stanowisko sternika jest dobrze zaprojektowane i wygodne, a reszta kokpitu z pewnością zaspokoi potrzeby pasażerów.
Ten nowy, innowacyjny model może zmienić Twoje oczekiwania w zakresie osiągów, rodzinnej przyjemności i bezpieczeństwa.
Łódź GRAND G500 jest dostępna z tubami wykonanymi z PVC lub HYPALON.

Grand Golden Line G500 to wyjątkowo prestiżowa łódź. Ten RIB jest idealny dla zamożnych i entuzjastów sportów wodnych. Z powodzeniem może być również wykorzystywany do dynamicznych spacerów, wodnych przejażdżek, holowania narciarza czy wakeboardera. Także Grand Golden Line G500 może być pomocny przy organizacji zawodów w sportach wodnych, jako jednostka sędziowska, trenerska czy ratownicza.

PARAMETRY TECHNICZNE

Długość łodzi (cm)500
Długość kokpitu (cm)332
Szerokość łodzi (cm)230
Szerokość kokpitu (cm)128
Średnica komóry (cm)46-50
Liczba komór tuby5
Tkanina balonowaPVC / Hypalon
Wysokość deski (cm)61
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm)43
Waga suchej łodzi (kg)435
Ladowność (kg)800
Załoga (osób) 8
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l)91
Ilość silników1
Polecalna moc silnika (KM)100
Max. waga silnika (kg)190
Wysokość pawęży (mm)508
Kąt stępki (srodek/rufa) 21° / 18°
Rodzaj dnaRIB
Kategoria łodziD,C
Rozmiar opakowania №1 (cm)502×220×101
Rozmiar opakowania №2 (cm)120×91.5×113
Waga łódzi w opakowaniu (kg)550

SCHEMAT ŁÓDZI

1 – Forpik – dziobowa komora kotwiczna
2 – Komora dziobowa
3 – Komora w konsoli sterowniczej
4 – Schowek
5 – Zbiornik paliwa (50 l)
6,7 – Pojemna komora rufowa

SPRZĘT

SPRZĘT STANDARTOWY

  • Wzmocnione włókno szklane kadłuba «Głębokie V» z systemem HSH (High-Step-Hull), DART i poszerzeniem pawęży
  • Nadmuchiwany balon 5-sekcyjny z końcówkami z włókna szklanego
  • Platforma dziobowa kotwicy
  • Forpik dziobowy- z miękką poduską zdejmowaną
  • Pojemna komora dziobowa z miękką poduszką zdejmowaną
  • Konsola sterująca CL-20 z przednim miękkim siedzeniem,schowkiem, przednią szybą z poręczem
  • Mechaniczny układ kierowniczy
  • Kanapa rufowa z miękkim oparciem / Pojemna komora rufowa
  • Układ paliwowy (91 l)
  • Antypoślizgowa powierzchnia pokładu
  • System drenazowy
  • System wentylacji kadłuba
  • Węzły cumownicze i holownicze

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Zawory nadciśnieniowe
  • Reling dziobowy bezpieczeństwa z stali nierdzewnej
  • Łuk nawigacijny / łuk holowania narciarza
  • Zestaw osprzętu elektrycznego
  • Wskaznik poziomu paliwa
  • Platformy na rufie z schodami ze stali
  • Zdejmowany sandek dziobowy z poduszkami
  • Zestaw prysznicowy (50 l)
  • Osłona stępki
  • Osłona komór pływakowych
  • Pokrowiec na całą łódź
  • Daszek przeciwsłoneczny

SILNIKI ZABURTOWE

YAMAHA F115LB (F115BETL)

YAMAHA F115LB (F115BETL)

YAMAHA VF115LA (F115CETL)

YAMAHA VF115LA (F115CETL)

YAMAHA F100LB (F100FETL)

YAMAHA F100LB (F100FETL)

YAMAHA VF90LA (F90DETL)

YAMAHA VF90LA (F90DETL)

YAMAHA F70AETL

YAMAHA F70AETL
Typ silnika Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy mechanizm z dwoma górnymi wałkami rozrządu (DOHC), napęd pasowy Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), napędzany paskiem Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-тактный, рядный, 4 цилиндровый, 16-клапанный механизм и одиним распределительным валом (SOHC), ременной передачей Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, napędzany paskiem, SOHC
Pojęmność silniku 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 1832 cm³ 996 cm³
Średnica cylindra i skok tłoka 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 81.0 mm × 88.9 mm 65.0 mm × 75.0 mm
Max. moc silnika 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min 84.6 kW (115 KM) @5800 obr./min 73.6 kW (100 KM) @5500 obr./min 66.2 kW (100 KM) 51.5 kW (70 KM) @5800 obr./min
Układ paliwowy Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI)
Systema smarowanie Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa Mokra miska olejowa
Długość Dead-wood L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3") L: 516 mm (20.3") L: 534 mm (21.0")
Waga 175 kg 176 kg 162 kg 162 kg 119 kg
Uruchomienie silnika Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny Rozrusznik elektryczny
Układ sterowniczy Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne Zdalne
System regulacji trymu i nachylenia Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny Elektrohydrauliczny
więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji więcej informacji
przejdź do konfiguratora Zamów jazdę próbną Pobierz broszurę