GRAND Golden Line G380N – od samego początku nasze oferty GOLDEN LINE wprowadzają nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżowym i ekskluzywnym tenderem (tender – łódź hybrydowa, pomocnicza, RIB) dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed rozbryzgami wody, który został zaprojektowany, aby zapewnić jazdę na suchej nawierzchni bez przedostawania się wody z rufy.
Zaktualizowany projekt i ulepszone funkcje korzystnie porównują nowy GRAND Golden Line G380N z poprzednim modelem.
Zachowując klasyczny styl GRAND Golden Line G380 i doskonałe wykonanie, do naszej wszechstronnej łodzi pomocniczej (tender) dodano kilka wspaniałych nowych funkcji.
Jednocześnie GRAND Golden Line G380N pozostaje super lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź pomocnicza (tender). Jaka jest właściwie różnica między nowym G380N a klasycznym modelem G380?
Główne zalety nowego GRAND Golden Line G380N to:
Spędzanie czasu na wodzie z rodziną i przyjaciółmi to jedne z najprzyjemniejszych i najbardziej satysfakcjonujących chwil w naszym życiu. Każda łódź GRAND została zaprojektowana i zbudowana, aby zapewnić optymalne emocje i poczucie luksusu, komfortu i bezpieczeństwa bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię Twoja podróż!
Długość łodzi (cm) | 360 |
Długość kokpitu (cm) | 240 |
Szerokość łodzi (cm) | 185 |
Szerokość kokpitu (cm) | 94 |
Średnica komóry (cm) | 45 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | н/д |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | н/д |
Waga suchej łodzi (kg) | 180 |
Ladowność (kg) | 650 |
Załoga (osób) | 5 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | н/д |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 30 |
Max. waga silnika (kg) | 115 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 358×160×89 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 90×95×85 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 280 |
SCHEME OF COMPARTMENTS
1 – Bow compartment
2 – A compartment in the steering console
3 – Large aft locker
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F25GETL![]() |
|
---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm |
Max. moc silnika | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1") | L: 536 mm (21.1") | L: 553 mm (21.8") |
Waga | 98 kg | 98 kg | 64 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |