GRAND Golden Line G380N – od samego początku nasze oferty GOLDEN LINE wprowadzają nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżowym i ekskluzywnym tenderem (tender – łódź hybrydowa, pomocnicza, RIB) dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed rozbryzgami wody, który został zaprojektowany, aby zapewnić jazdę na suchej nawierzchni bez przedostawania się wody z rufy.
Zaktualizowany projekt i ulepszone funkcje korzystnie porównują nowy GRAND Golden Line G380N z poprzednim modelem.
Zachowując klasyczny styl GRAND Golden Line G380 i doskonałe wykonanie, do naszej wszechstronnej łodzi pomocniczej (tender) dodano kilka wspaniałych nowych funkcji.
Jednocześnie GRAND Golden Line G380N pozostaje super lekki, a teraz jest jeszcze bardziej przestronny, bezpieczny i nowoczesny.
Idealny luksusowa łódź pomocnicza (tender). Jaka jest właściwie różnica między nowym G380N a klasycznym modelem G380?
Główne zalety nowego GRAND Golden Line G380N to:
Spędzanie czasu na wodzie z rodziną i przyjaciółmi to jedne z najprzyjemniejszych i najbardziej satysfakcjonujących chwil w naszym życiu. Każda łódź GRAND została zaprojektowana i zbudowana, aby zapewnić optymalne emocje i poczucie luksusu, komfortu i bezpieczeństwa bez względu na to, dokąd zaprowadzi Cię Twoja podróż!
Długość łodzi | 360 |
Długość kokpitu | 240 |
Szerokość łodzi | 185 |
Szerokość kokpitu | 94 |
Średnica komóry | 45 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski | - |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) | - |
Waga suchej łodzi | 180 |
Ladowność | 650 |
Załoga | 5 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa | 42 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika | 30 |
Max. waga silnika | 115 |
Wysokość pawęży | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | C |
Rozmiar opakowania №1 | 358×160×89 |
Rozmiar opakowania №2 | 90×95×85 |
Waga łódzi w opakowaniu | 280 |
1 – Schowek dziobowy
2 – Schowek w konsoli sterowniczej
3 – Przedział na zbiornik paliwa (40 l)
4 – Główny schowek rufowy
1 – Wzmocniony kadłub z włókna szklanego o średnim V kilu z „High Step Hull” (HSH), zwiększoną powierzchnią kokpitu „DART Hull” i przedłużeniem pawęży „Dovetail”
2 – 3-sekcyjna nadmuchiwana tuba o zmiennej średnicy „DART”
3 – Listwa odbojowa z deflektorem wody
4 – Konsola sterownicza CL-30 z szybą i przednim siedzeniem
5 – Deska rozdzielcza (możliwość umieszczenia wyświetlacza wielofunkcyjnego o wysokości do 7 stóp)
6 – Kierownica, układ kierowniczy mechaniczny (T71), linka sterownicza (M66)
7 – Przestronny schowek dziobowy
8 – Schowek w konsoli sterowniczej
9 – Konsola sterownicza z bocznym siedzeniem (opcja)
10 – Zintegrowana tylna kanapa
11 – Platforma dziobowa do cumowania i/lub kotwiczenia z chowaną knagą (oraz światłami nawigacyjnymi LED – jeśli wybrano pakiet elektryczny)
12 – Miękka podłoga antypoślizgowa SeaDeck
13 – Boczne uchwyty bezpieczeństwa
14 – Dwa relingi bezpieczeństwa po bokach tylnej kanapy na nadmuchiwanym balonie
15 – Maszt do holowania narciarza
16 – Dwie tylne knagi chowane wykonane z polerowanej stali nierdzewnej
17 – Zintegrowane uchwyty do podnoszenia i holowania
18 – Jednostki holownicze w kształcie litery D
19 – Wlew paliwa
20 – Zawór bezpieczeństwa nadciśnienia
21 – Główny schowek rufowy
22 – Wyjście węża falistego z przestrzeni międzypokładowej do ukrytego montażu urządzeń komunikacyjnych
23 – Wykończenie tuby ze stopniem z włókna szklanego
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F25GETL![]() |
|
---|---|---|---|
Typ silnika | 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 75.0 mm | 65.0 × 65.1 mm |
Max. moc silnika | 29.4 kW / 40 KM | 22.1 kW / 30 KM | 18.4 kW / 25 KM |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 536 mm (21.1 inch) | L: 553 mm (21.8 inch) |
Waga | 98.0 kg | 98.0 kg | 64.0 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne | Sterowanie zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |