GRAND Golden Line G380 – ponton rib. Od samego początku nasze łodzie tenderowe GOLDEN LINE wprowadziły nową erę luksusu w projektowaniu RIB. Dzięki swojej najwyższej jakości, wygodzie i elegancji seria ta stała się prestiżową i ekskluzywną ofertą dla właścicieli luksusowych jachtów.
Każdy model jest wyposażony w unikalny system ochrony przed bryzgami wody, który ma zapewnić jazdę na sucho bez przedostawania się wody z rufy.
Obecnie dostępne są dwa modele: G340 i G380, oba z wykończeniem tuby z włókna szklanego. Wyposażone również w dużą platformę kotwiczną dziobową ze światłem nawigacyjnym, knagą i miękkim oparciem siedzenia, niskoprofilową konsolę z poręczem i dwoma tylnymi relingami.
Ale być może najważniejszą cechą jest ich bezkonkurencyjnie niska waga, która umożliwia ich umieszczenie w większości systemów żurawików.
G380EF waży 170 kg (374 funtów), a z silnikiem zaburtowym o mocy 40 KM około 265 kg.
Długość łodzi (cm) | 360 |
Długość kokpitu (cm) | 270 |
Szerokość łodzi (cm) | 186 |
Szerokość kokpitu (cm) | 88 |
Średnica komóry (cm) | 46 |
Liczba komór tuby | 3 |
Tkanina balonowa | PVC / Hypalon |
Wysokość deski (cm) | 60 |
Maksymalny szkic (przy pełnym załadowaniu) (cm) | 41 |
Waga suchej łodzi (kg) | 170 |
Ladowność (kg) | 650 |
Załoga (osób) | 5 |
Pojemność wbudowanego zbiornika paliwa (l) | 40 |
Ilość silników | 1 |
Polecalna moc silnika (KM) | 30 |
Max. waga silnika (kg) | 95 |
Wysokość pawęży (mm) | 508 |
Kąt stępki (srodek/rufa) | 17°/15° |
Rodzaj dna | RIB |
Kategoria łodzi | D,C |
Rozmiar opakowania №1 (cm) | 350×158×88 |
Rozmiar opakowania №2 (cm) | 83×51×86 |
Waga łódzi w opakowaniu (kg) | 235 |
SCHEMAT ŁODZI
1 – Komora dziobowa
2 – Komora w konsoli sterowniczej
3 – Pojemna komora rufowa
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F25GETL![]() |
|
---|---|---|---|
Typ silnika | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 2-suwowy, rzędowy, 2 cylindry, 4-suwowy, rzędowy, 3-cylindrowy, SOHC | Benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojęmność silniku | 747 cm³ | 747 cm³ | 432 cm³ |
Średnica cylindra i skok tłoka | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 75.0 mm | 65.0 mm × 65.1 mm |
Max. moc silnika | 29.4 kW (40 KM) @5500 obr./min | 22.1 kW (30 KM) @5500 obr./min | 18.4 kW (25 KM) @5500 obr./min |
Układ paliwowy | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) | Elektroniczne wtrysk paliwa (EFI) |
Systema smarowanie | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa | Mokra miska olejowa |
Długość Dead-wood | L: 536 mm (21.1") | L: 536 mm (21.1") | L: 553 mm (21.8") |
Waga | 98 kg | 98 kg | 64 kg |
Uruchomienie silnika | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny | Rozrusznik elektryczny |
Układ sterowniczy | Zdalne | Zdalne | Zdalne |
System regulacji trymu i nachylenia | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny | Elektrohydrauliczny |
więcej informacji | więcej informacji | więcej informacji |